Als ik de 2 kg laat vullen dan zit er 2 kilo in bij 60 Bar maar mij is verteld dat bij de keuring ze dat doen met een druk van iets van 230 Bar maar dat is dan toch veel meer dan de 2 kilo die we als co2 meekrijgen?Die hebben ze dus te vol, en te koud gevuld.
Een fles mag voor slechts 80% gevuld worden.
Dus een 2 kg fles mag max 2kg bevatten. Maar er past zeker 400 gram meer in.
Zij vullen netjes op gewicht.Als ik de 2 kg laat vullen dan zit er 2 kilo in bij 60 Bar maar mij is verteld dat bij de keuring ze dat doen met een druk van iets van 230 Bar maar dat is dan toch veel meer dan de 2 kilo die we als co2 meekrijgen?
De 2 kilo is 60 Bar maar 230 bar bij het keuren is dan toch veel meer of mis ik iets?
Dat ligt aan het veiligheids mechanisme.
Ik had ook zo een idee...
De fles is niet meer bruikbaar wss nu?
Ja, dan heb je een krachtige vloeistof pomp nodig om het op 230 bar te krijgen.Ok dus omdat men met stikstof test kan er meer dan de 60 bar in zeg maar maar met co2 zal dit problemen geven.
Nou weer wat geleerd dus.Ja, dan heb je een krachtige vloeistof pomp nodig om het op 230 bar te krijgen.
Stikstof flessen staan doorgaans op 200 bar.
Argon trouwens ook, mocht je het willen wetenNou weer wat geleerd dus.
Helium ook. Maar dat wordt schaars.Argon trouwens ook, mocht je het willen weten
Ik heb hier nog 10 grote volle cilinders staan hoorHelium ook. Maar dat wordt schaars.
Je bedoeld toch niet die opblaaspoppen collectie??Ik heb hier nog 10 grote volle cilinders staan hoor![]()
Nee die ik van jou kreeg destijds waren al opgeblazen hoor en nog aardig volJe bedoeld toch niet die opblaaspoppen collectie??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.