Overschot molly's


B

Breezy

Guest
Beste allemaal,

Iemand tips wat ik met mijn baby molly's kan?
Dat ze zich makkelijk voort zouden planten wist ik, maar dat ik 2 zwangere vissen in 2 maanden tijd (langer heb ik ze ook nog niet!) Is toch meer/eerder dan ik had verwacht.

Weet je iemand of zelf interesse? Check voor meer info mijn post op dit forum onder topic "aangeboden"

Ik wil hier eigenlijk vragen of iemand een winkel in omg utrecht kent die ze aanneemt, ik heb wel gelezen dat sommige winkels dit doen... (soms zelfs tegen betaling?!)

Bedankt voor de reacties vast weer!
 
Ik zou zelf dan even deze winkels in de buurt contacteren en je vraag voorleggen. Ik heb hier de ervaring dat ze dit soort vissen moeilijk aannemen en al helemaal niet tegen een vergoeding maar dat zal per winkel verschillen.
 
Als ze opgegeten mogen worden van je, wil ik ze best van je overnemen... :oops:
 
Als ze opgegeten mogen worden van je, wil ik ze best van je overnemen... :oops:
Haha, ik geef ze natuurlijk liever een nieuw thuis!!
Maaar... als ik ze niet kwijt kan dan gun ik jou vissen ook een lekkere snack hoor, dan dienen ze iig nog iets.

Hoe groot/oud kunnen ze dan max zijn? Dan weet ik hoeveel tijd ik evt heb om wat te regelen voor ze..
 
Winkels nemen inderdaad redelijk moeilijk wat aan, maar het valt altijd te proberen. Marktplaats is een goede optie. Veel zul je er niet voor krijgen ben ik bang. Realiseer je wel dat je ongeveer elke maand met dit probleem zal zitten met levendbarenden en de vraag is of je dat wil.
 
De Rouwtetra staat erom bekend dat ze de populatie goed op peil kunnen houden maar goed dan moeten ze wel in en bij je bak passen natuurlijk.
 
Haha, ik geef ze natuurlijk liever een nieuw thuis!!
Maaar... als ik ze niet kwijt kan dan gun ik jou vissen ook een lekkere snack hoor, dan dienen ze iig nog iets.

Hoe groot/oud kunnen ze dan max zijn? Dan weet ik hoeveel tijd ik evt heb om wat te regelen voor ze..
Ik zoek zelf ook altijd eerst een levende bestemming voor de kleintjes. :) Voor zover vissenlevens te sparen zijn is dat net wat fijner.

Meneer roofvis krijgt ze tot een cm of 3 wel naar binnen. Zou het je alleen gaan om het brute doodmaken dan mag iets groter ook nog. :oops:
 
Hi gino!
Ze zijn nu net een week oud en dus nog geen 1cm.. Ik zoek dus nog heel even naar iemand die ze een vast thuis kan geven, anders laat ik je dat zsm weten!
 
Winkels nemen het meestal wel aan van goede klanten, enige probleem is dat ze wel verkoop grote moeten hebben, en jij er dan veel meer geld aan kwijt bent geweest aan voeding dan ze opleveren
 

Terug
Bovenaan