Paar simpele tips !


Dat ging inderdaad zo ;) Sprong uit het water om zijn trainer een kopje kleiner te maken... met succes.
Je had ook gewoon dat filmpje kunnen posten :D
 
Richvio zei:
Kreeg meer het idee van ingeblikte haring :)

5.jpg
 
Jones zei:
Kevin, ik mis in je verhaal waarom je brak/zeewatervissen op zoetwater houdt.

Hier ben ik ook erg benieuwd naar, wellicht dat als Kevin dit ooit nog leest dat hij nog eens antwoord kan geven?

@Kevin95
 
Kevin was net nog even online. Het zou hem sieren als hij alsnog antwoord zou geven op de gestelde vragen.
 
De intentie van Kevin hier is juist, maar de plank wordt wel stevig misgeslagen. Ik hoop dat er snel genoeg actie wordt ondernomen wanneer het fout blijkt te gaan.

Inderdaad, niet iedereen kan een groot aquarium aanschaffen, daarom moeten mensen ook niet met grote vissen beginnen als die mogelijkheid niet bestaat. Je houdt ook geen deense dog in een klein appartementje op de bovenste verdieping. Om maar te zwijgen over het zoet-/zoutwater.
 
Kevin95 zei:
Nu 2 maand. En heb nog nooit zoon goede samenwerking tussen vissen gezien.
Hoe ze met elkaar omgaan en reageeren. Als dit zo blijft ben ik zeer tevreden en heb er alle hoop in. Steek er ook veel tijd in om alles goed op pijl te houden.

Hoe werkt een vis samen??

Vindt dit maar een vreemd topic eerlijk gezegd. Als je weet dat je geen grote bak kan aanschaffen, schaf je ook geen vissen aan die grote bakken nodig hebben. Dat is mijn visie.

Ik vind Discus vissen en maanvissen ook mooi, maar weet ook dat mijn Rio180 te klein is voor deze vissen. Die koop ik dus niet.
 
SaskiaZ zei:
Dennis_89 zei:
Doet me denken aan Free Willy. Laatst een documentaire over gezien. Is uiteindelijk zo vals geworden in zijn veel te kleine basin dat hij mensen aanviel. Dat krijg je dus als een vis wel kan aangeven dat hij iets niet prettig vindt. En nee een orka is geen vis maar je snapt wel waar ik heen wil.

Herstel, dit was niet de orka uit free Willy maar een andere.

4.jpg

dit is goud :D
 

Terug
Bovenaan