Pangio oblonga

• Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum

A

Anonymous

Guest
hallo , ik heb een vraag

ik heb nu 4 Pangio oblonga en 4 Pangio kuhlii al z'n 3 jaar

deze avond tijdens het voeren kwamen ze allemaal kijken wat hun baas deze keer op het menu had voor hen :)

Maar toen kwam er nog iets anders piepen namelijk een grijze soort van deze beestjes (z'n 3 cm lang)

toen hij me zag was hij meteen weer weg dus kon ik geen foto nemen :( en om z'n beestje te zoeken in een 2 meter aquarium is ook niet makkelijk .

Hopelijk komt hij morgenavond nog eens piepen en kan ik er een foto van nemen :book2:

iemand anders al zoiets gezien of gehoord want lees overal dat het onmogelijk is om een kweek met deze beestjes te hebben ....

Lid geworden
10 sep 2006
Het gebeurt inderdaad niet vaak dat je jonge Pangio's in je aquarium ziet.

Heel zelden hoor je soms van een (meestal) toevalstreffer.

http://www.loaches.com/articles/breedin ... io-oblonga

Ik hoop ook dat je binnenkort een foto kan maken van de kleine. :)
Dan zal ik de foto laten zien aan mijn oblonga's (misschien dat het moedergevoel aangewakkerd wordt :p )

TS
A

Anonymous

Guest
Bedankt vor die link Kajsa12 :)

Ja vanavond eens rode muggenlarven voeren dan komen ze meteen , overdag verstoppen ze zich meestal .

dan fotocamera meteen bij de hand nemen :D

is een goede week geweest voor mij in de andere bak kleine ancistrussen en corydoras panda die weer eitjes hebben gelegd :D en nu deze :)

TS
A

Anonymous

Guest
ja heb 1 kleintje gezien denk dat het er maar 1 is zat onder kienhout en zag alleen zen kopje en toen was hij weer weg :(

TS
A

Anonymous

Guest
ja 2 ukkies :) maar vanaf ze me zien zijn ze weg :)

Lid geworden
30 dec 2016
Leeftijd
52
ik heb ze nu ook ineens sinds vandaag. Hele kleine pangiootjes. Ik telde er minstens 4.:D

Bovenaan