Pareldanio.

S

Sambe

Guest
Mijn pareldanio heeft een best dikke buik, het is niet aan een kant ofzo, maar in zijn geheel? Zijn buik is wel gewoon wit en niet een andere kleur. Is die dan zwanger?

En heeft hij dan persee javamos nodig om zijn eitjes kwijt te kunnen? Als dat zo is, moet ik dat gaan halen. Hoelang kunnen de eitjes in het visje blijven tot ze naar buiten moeten komen? Dus hoelang kunnen ze in het visje blijven dat de eitjes blijven leven en voornamelijk dat het visje er geen last aan ondervind of dood door gaat?

Groetjes!
 
Ben een beetje bang dat het een vorm van buikwaterzucht is. Vrouwtjes zijn weliswaar wat dikker, maar op een gegeven moment kreeg ik helaas allerlei van dit soort problemen met mijn Galaxys.
 
Oke heel erg bedankt voor de reactie. Probeer morgen of overmorgen even een foto te maken, als het dan niet al weg is, wat ik hoop natuurlijk.

Is bij buikwaterzucht ook alleen het onderste deel dik?? Dus het witte deel?? En mijn vis eet wel genoeg. Maar was idd ook al beetje bang voor buikwaterzucht (heeft een visje in mijn vijver helaas gehad :(, echt een rotziekte)

Groetjes!!
 
Foto zou inderdaad helpen, ben ook wel benieuwd.
 
Bedankt voor de tips!!! Het gaat al een stuk beter met mijn vis. Is niet meer zo dik. Weet niet wat het was.
 
Terug
Bovenaan