Wat is er nieuw

Pauwooggrondel geslacht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Svenjfc
  • Startdatum Startdatum
S

Svenjfc

Guest
Hoi iedereen,
weten jullie of dit een mannetje of een vrouwtje is?

IMG_4547.JPG

Lijkt me ook een vrouw aangezien de man een duidelijke bult behoort te hebben op de kop.

On-topic: vermoed ook een vrouw

Off-topic: is dat een goudvis links boven in de hoek? 😉 Ben trouwens ook benieuwd naar de bakmaat.

Haha het is inderdaad een slakje. De bak is een Superfish Wave 15. Voor de rest zit er niks in maar wou misschien er een partner bijhalen dus daarom wou ik eerst weten kf het een man/vrouw is.

Ooh zo. Top bezig dan. Ik dacht ff de vinnen van een sluierstaart te kunnen herkennen.. Veel plezier ermee.

Bedankt:thumbs: Ze zat eerst in mijn 60 cm maar ze bracht een hoop onrust dus zit ze nu daar en vind het leuke visjes dus wil ik daar graag een koppeltje in hebben.

Wil je die in die 15 liter bak gaan houden dan? Zou ik zeker niet doen want die mogen wel in een 60cm is min ervaring. Een man met 2 vrouwen is nog beter want de man kan de vrouw nogal op de huid zitten als hij wil paren.

Ja dat klopt maar het is ca. 30 liter

Dat is denk ik echt te weinig en dat kun je ook lezen in de link.

is helaas te klein ja, de man zal continue achter de vrouw aangaan en die heeft op dat oppervlak geen plek om weg te komen.

Oja bedankt voor de link. Op internet staat dat je daar wel een Pauwooggrondel in kan houden dus ik weet het niet want ze kunnen in kleine bakjes.

De superfish wafe 15 is slechts 15 liter!!!

Dat meende ik ook al tenzij de TS een verkeerd type heeft genoemd. Van die inhoudt gaat de bodem dan nog af en dan hou je goed 10 liter over denk ik.
Maar ook 30 liter is te weinig.

Ja sorry ik ging van de maten uit die op internet stonden en dat waren de buitenmaten:stom:Jullie hebben inderdaad gelijk met het aantal liters😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan