Wat is er nieuw

Per ongeluk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pien3010
  • Startdatum Startdatum
P

Pien3010

Guest
goedemorgen,
Ik zal me even voorstellen, dat is wel zo netjes als je ergens nieuw binnenkomt.
Ik ben per ongeluk in de aquariums terechtgekomen. We hadden op kantoor een 80cm bak met 3 sluierstaarten goudvisen, die waren er al eeuwig, meer dan 7 jaar, maar door corona was er niemand meer die die arme beesten verzorgde. Dat vond ik zielig en dacht, laat ik een aquarium kopen en ze dan meenemen naar huis, dus ik vol goede moed een zelfde maat bak gekocht en hem in laten draaien, intussen ging ik me inlezen en kwam erachter dat die bak veel te klein was voor de vissen, de beesten waren al 15cm of groter.
Dus ik op zoek naar adoptie mogelijkheden en die gelukkig gevonden, in een vijver waar reigers niet bij kunnen, bij andere goudvisen, helemaal top.
Maar ja ik had inmiddels een aquarium staan en zo ben ik ook maar begonnen, sinds een weekje ben ik "moeder" geworden van 6 kleine vijfstreepbarbeeltjes en ga binnenkort op zoek naar een ander kleine schooltje kleine visjes, denk vuurdanio''s of vuurtetra's. Meer wil ik er niet in doen
Fijne dag!

Welkom in de hobby en op het AF

Welkom Pien, goede keuze gemaakt :thumbs:

oh ik vergeet te vertellen wat voor aquarium ik heb, het is een jewel 110, leek me een goede beginners bak en niet duur, ik had namelijk gedacht om die goudvisen weer terug naar kantoor te brengen als iedereen weer terug zou zijn na corona, maar dat is dus anders gelopen hihi

Welkom op 't forum!
Goede keuze geweest om ze te herplaatsen en leuk te lezen dat je nu zelf ook een bakje hebt en houdt.

Hoi Pien, welkom en goed van je dat je die beestjes heb verzorgd 😉

Welkom Pien!

Hoi Pien.
Welkom op het gezellige forum en ik wens je veel plezier met je hobby. Heel goed je daadkrachtig optreden.

pluim-6-567x300.jpg

Welkom!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan