Wat is er nieuw

Peru zebragarnaal

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mondeo
  • Startdatum Startdatum
Zover was ik ook,maar ben meer van de ervaringen van mensen.
Ruinemans heeft ze wel.

Ik heb ze enkele malen in een ingericht bakje "gezien". Tussen haakjes omdat ze best schuw willen zijn (was ook nog eens zonder vissen) en ze best goede schutkleuren hebben. Als je doorgaans vanaf een afstandje naar de bak kijkt denk ik dat je er weinig plezier van hebt.

Met verzorging geen ervaring, maar van wat ik er heb gelezen iets dat ik alleen in een soortaquarium zou houden. Bovenstaande waarnemingen bevestigd dat.

Ik kan me vergissen, maar meen dat ze ook best prijzig waren.

~ Ivo

Zichtbaar zal vast een probleem zijn,als garnaal bleef ik ook uit het zicht met 7 hongerige vreetkezen.
En het blad op de bodem,doet daar ook geen goed aan.Maar dat zal voor mij niet echt een probleem zijn,zo nu en dan zal er toch wel eens een rakkertje te zien zijn?

Snap ik,ik bedoel dat het blad de "zichtbaarheid"niet bevordert.

Wel een erg leuk diertje,thx

Mondeo zei:
Zover was ik ook,maar ben meer van de ervaringen van mensen.
Ruinemans heeft ze wel.

Dan kan Frits er wel aankomen voor je dus.
Het is ook beter ervaringen van leden te horen want je leest zoveel tegenstrijdige dingen soms.
het is wel een bijzonder garnaaltje.

Aha dus JIJ stond vanmiddag in de lokale Gammel te bellen...

Ws wel lollig stond werkelijk een reus van een vent 210 minstens en minimaal even breed bij de deurkrukken.

Uhhh ja schat ze hebben ze hier wel maar weet je wat als JIJ ze nou haalt schroef ik ze er wel op want uuuh nou ja weet je nog met dat lijstje ? Ik wil niet weer 3 weken op de bank slapen.

Tot kostelijk vermaak van ondergetekende natuurlijk , dat wel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan