Wat is er nieuw

Pets Place Barendrecht (voorheen westdijk)

Ricardo1983

Well-known member
Lid geworden
12 september 2025
Leeftijd
42
Nounounou, aan deze zaak wil ik eigenlijk vrij weinig woorden vuil maken, maar we gaan er toch wat van zeggen.

Voorheen was dit een zaak van Westdijk, stond goed bekend om zijn zoet en zout aquaria.
De planten en vissen waren altijd van top kwaliteit, de aquaria waren altijd schoon en kraakhelder.

Nu was ik er wat jaren niet meer geweest, en reed ik erheen.
Beneden nog steeds Westdijk (vijvers), en boven was blijkbaar een Pet's Place geworden.
Nou hoopte ik dat het alleen de naam was wat veranderd was, dus met goede hoop naar binnen.

De gehele zaak is een rommel geworden (wat ooit een nette zaak was)...
De gehele zoutwaterstelling is weg, en veranderd naar een hoge stelling met voer.
Daarachter ook alleen nog maar hoge stellingen met aquaria materiaal.
Zo open en netjes als het was, zo vol en slordig is het nu.

De aquaria zaten onder de alg, de planten zagen er niet uit, en het personeel zo ongeinteresseerd als een dooie goudvis...
Als je wat zeg, is het "we hebben er geen tijd voor", wat ik dan ook begrijp als je met z'n 2en achter de kassa staat te babbelen....

Hopelijk knalt deze zaak snel over z'n kop, want dit mag zich geen dierenspeciaalzaak meer noemen...

Nounounou, aan deze zaak wil ik eigenlijk vrij weinig woorden vuil maken, maar we gaan er toch wat van zeggen.

Voorheen was dit een zaak van Westdijk, stond goed bekend om zijn zoet en zout aquaria.
De planten en vissen waren altijd van top kwaliteit, de aquaria waren altijd schoon en kraakhelder.

Nu was ik er wat jaren niet meer geweest, en reed ik erheen.
Beneden nog steeds Westdijk (vijvers), en boven was blijkbaar een Pet's Place geworden.
Nou hoopte ik dat het alleen de naam was wat veranderd was, dus met goede hoop naar binnen.

De gehele zaak is een rommel geworden (wat ooit een nette zaak was)...
De gehele zoutwaterstelling is weg, en veranderd naar een hoge stelling met voer.
Daarachter ook alleen nog maar hoge stellingen met aquaria materiaal.
Zo open en netjes als het was, zo vol en slordig is het nu.

De aquaria zaten onder de alg, de planten zagen er niet uit, en het personeel zo ongeinteresseerd als een dooie goudvis...
Als je wat zeg, is het "we hebben er geen tijd voor", wat ik dan ook begrijp als je met z'n 2en achter de kassa staat te babbelen....

Hopelijk knalt deze zaak snel over z'n kop, want dit mag zich geen dierenspeciaalzaak meer noemen...
Wat jammer! Was inderdaad altijd een fijne mooie zaak! Jammer.

Wat jammer! Was inderdaad altijd een fijne mooie zaak! Jammer.
Ja had altijd zeer goede ervaringen, en was in de buurt dus dacht even langs...
Nou zonde van mn tijd....
Heel erg jammer, maar t lijkt wel of elke zaak die kant op gaat.

De aquarium afdeling van Pets Place op Alexandrium is wel heel erg verbeterd, al mag de kennis van planten en materiaal wel wat omhoog.

Ik heb dezelfde ervaring. Westdijk vond ik een prima zaak met ook veel eigen merk spullen van goede kwaliteit.

Alle oude medewerkers zijn ook vertrokken met jonge medewerkers zonder verstand van zaken er voor terug.

Helaas de zoveelste aquariumzaak die "weg""is.

Vandaag een mail gehad dat er een aquarium gedeelte terug komt online.
IMG_8294.jpeg

Webshops met aquarium spul zijn er natuurlijk al zat die goedkoop en snel leveren oftewel daar zit ik niet bepaald op te wachten.

Webshops met aquarium spul zijn er natuurlijk al zat die goedkoop en snel leveren oftewel daar zit ik niet bepaald op te wachten.
Idd, webshops zijn leuk, maar ga toch liever naar een winkel toe, al ben ik dan vaak iets meer kwijt aan kosten (reistijd enzo).
Heb liever een beetje menselijk contact.

Wesdijk was in de tijd dat deze aquariumwinkel nog draaide voor mijn gevoel de beste in Zuid-Holland, het personeel was uitermate kundig en het assortiment was groot, ook voor wat betreft de bovenverdieping met de beschikbare aquaria.
Ik ben benieuwd hoe de herstart van de winkel weer vorm gaat krijgen want die draait nu onder de naam pets-place.
Als het blijft bij een webwinkel, dan worden aquaria direct bij de importeur besteld, is geen aanvulling.

Wesdijk was in de tijd dat deze aquariumwinkel nog draaide voor mijn gevoel de beste in Zuid-Holland, het personeel was uitermate kundig en het assortiment was groot, ook voor wat betreft de bovenverdieping met de beschikbare aquaria.
Ik ben benieuwd hoe de herstart van de winkel weer vorm gaat krijgen want die draait nu onder de naam pets-place.
Als het blijft bij een webwinkel, dan worden aquaria direct bij de importeur besteld, is geen aanvulling.
Ik ben bang, dat ze door de rebranding naar Pets Place, meteen hun goede naam hebben vergooid in de aquarium-wereld.
Al weet ik hoe de zaak vroeger was, ik zal er niet snel meer heen gaan.

Deze review gaat over het deel Pets Place en niet over Wesdijk in welke vorm dan ook. Ik denk dat we het dan ook hier moeten houden bij het gedeelte van Pets Place en het stukje van Wesdijk even moeten laten rusten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan