Wat is er nieuw

plaats bio-co2 fles

Lecturer in Recent Runes

Well-known member
Lid geworden
27 november 2011
Berichten
1,273
Locatie
Assen
Wanneer ik een kant-en-klare bio-CO2 set koop (die van JBL of Dennerle, bijvoorbeeld), kan ik de fles dan gewoon in de kast onder mijn Lido zetten? Of moet hij vol in beeld naast/boven de bak geplaatst worden? Bio-CO2 lijkt me wel wat om mee te experimenteren, maar ik vrees dat mijn wederhelft niet heel blij wordt van een bubbelende fles naast de bak...
 
Bubbelende fles?

Hoe zou die fles moeten bubbelen? dan.

Co2 bubbelt niet,is een gas,toch?

Is het peil laag genoeg,, 2 l fles, met 1 1/2 water ,,en de slangen 2 cm in de dop, hoor je dat niet.

Ik gebruik de 2 l melk kannetjes,daarvoor.
 
Nou, ik dacht dat het gisten misschien wat bubbelde. Heb ik toch ook geen verstand van! 😉

Maar mijn punt was meer of ik die hele boel onder mijn bak weg kan werken, of dat hij op 'waterhoogte' moet zitten? Achter de bak zetten wordt hem niet, want die staat strak tegen de muur.
 
Nee,onder de bak,desnoods plankje omhoog.?

Zodat alles eronder past?
 
Bio co2 hoor je dus niet bubbelen hoor.
Zoals Bertus al zegt zijn het gassen.
 
Ok, als hij in het kastje onder de bak kan dan komt het goed! Past hij nog wel in, denk ik. Ik zag her en der foto's van mensen die ze aan de zijkant van de bak hadden geplakt en dat was hem hier echt niet geworden...
 
Zag je Palu,heb je die nog?

Heb er ook nog 1 staan,in dezelfde maat.
Nog nooit gebruikt,door MIJ.
Zit iele scheurtje in glas.
EErst eens kitten.
Snoekjes zijn wel leuk.
 
Zeker heb ik die nog! De krabbetjes wandelen er nog vrolijk in rond en de planten doen het ook uitstekend. Snoekjes zijn er inderdaad hel leuk in, maar hadden bij mij de vervelende neiging om onder het eiland te gaan zitten. Ze zitten nu in een speciaal killi-bakje, hoef ik in ieder geval niet meer steeds te jagen... 🙂
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan