T
Trueno
Guest
Hey allemaal,
aangezien mijn eerste opstart met mijn aquarium niet zo goed ging ga ik (dit keer op de goede manier) wat herplanten. Ik heb een gezocht naar planten die we mooi vonden en redelijk makkelijk zijn in onderhoud, wat denken jullie van deze planten set? zit er een slechte keuze bij?
Achterwand van Vesicularia Dubyana - Javamos.(link)
stukje bodembedekker : Hemianthus Callitrichoides (link)
Achtergrond planten:
Gymnocoronis Spilanthoides (link)
Ludwigia-arcuata (link)
Alternanthera Cardinalis (link)
Hygrophila polysperma (link)
Midden:
Anubias nana (link)
Hygrophila Compacta Stricta (link)
Alternanthera Sessilis (link)
Samolus Floribundus - Sla plantje (link)
voorgrond:
Cryptocoryne Petchii (link)
Anubias Bonsai - Dwerg Anubias (link)
Info:
Ik heb een Rio125 aquarium, Buitenfilter, C02-set (waar ik ook een reactor voor ga maken) en gebruik (ik weet dat niet iedereen een voorstander er van is, maar ik heb er erg goede ervaring mee) de estimative index als voeding.
Ik ga Akamada grond gebruiken ( deze) Zonder voedingsbodem, de EI moet ruim voldoende zijn zonder voedingsbodem (volgens aquascaping-blog.com)
Ik hoor heel graag jullie advies,
alvast bedankt voor alles,
gr Laura en lesley
aangezien mijn eerste opstart met mijn aquarium niet zo goed ging ga ik (dit keer op de goede manier) wat herplanten. Ik heb een gezocht naar planten die we mooi vonden en redelijk makkelijk zijn in onderhoud, wat denken jullie van deze planten set? zit er een slechte keuze bij?
Achterwand van Vesicularia Dubyana - Javamos.(link)
stukje bodembedekker : Hemianthus Callitrichoides (link)
Achtergrond planten:
Gymnocoronis Spilanthoides (link)
Ludwigia-arcuata (link)
Alternanthera Cardinalis (link)
Hygrophila polysperma (link)
Midden:
Anubias nana (link)
Hygrophila Compacta Stricta (link)
Alternanthera Sessilis (link)
Samolus Floribundus - Sla plantje (link)
voorgrond:
Cryptocoryne Petchii (link)
Anubias Bonsai - Dwerg Anubias (link)
Info:
Ik heb een Rio125 aquarium, Buitenfilter, C02-set (waar ik ook een reactor voor ga maken) en gebruik (ik weet dat niet iedereen een voorstander er van is, maar ik heb er erg goede ervaring mee) de estimative index als voeding.
Ik ga Akamada grond gebruiken ( deze) Zonder voedingsbodem, de EI moet ruim voldoende zijn zonder voedingsbodem (volgens aquascaping-blog.com)
Ik hoor heel graag jullie advies,
alvast bedankt voor alles,
gr Laura en lesley