Wat is er nieuw

Planten binnen 2 dagen stuk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Matthijsabma
  • Startdatum Startdatum
De kooktijd voor bloemkool, brocolli en spruitjes is allemaal gelijk en is vanaf het kookpunt gemeten ongeveer 12-15 minuten
Oh echt? Het is maar goed dat ik dit even lees want ik leefde in de veronderstelling dat alle groenten die in het aquarium kan enkel geblancheerd hoeft te worden. Maar dat is niet zo dus?

Ik voer zelf enkel en alleen komkommer aan mijn vuurgarnalen maar die blancheer ik wel altijd. Ik doe dat zodat ik er zeker van ben dat alle bacteriën dood zijn en bestrijdingsmiddelen er afgewassen worden. Maar dat is dus weer helemaal niet nodig?

Even weer OT trouwens: Zit deze plant niet iets te diep in de grond gestoken? Ik denk niet dat het in dit geval de reden is van de aftakeling van de plant maar een vallisneria verslijmd als hij te diep in de bodem gestoken wordt.

Oh echt? Het is maar goed dat ik dit even lees want ik leefde in de veronderstelling dat alle groenten die in het aquarium kan enkel geblancheerd hoeft te worden. Maar dat is niet zo dus?
Zeker met koolsoorten is het belangrijk ze gaar te koken omdat anders darmklachten kunnen optreden
Ik voer zelf enkel en alleen komkommer aan mijn vuurgarnalen maar die blancheer ik wel altijd. Ik doe dat zodat ik er zeker van ben dat alle bacteriën dood zijn en bestrijdingsmiddelen er afgewassen worden. Maar dat is dus weer helemaal niet nodig?
Komkommer en courgette schil ik altijd, dat is voldoende zekerheid dat er geen landbouwgif meekomt, bacterien zijn verwaarloosbaar in deze

Zo te zien aan de plant is deze zeer zeker stuk gevreten door de algeneters, een voedingstekort in welke vorm dan ook kan dit nooit veroorzaken in twee dagen, evenals te diep in de bodem steken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan