Planten doen het niet goed?

J

Jornooo

Guest
Deze Juwel Rio 180 draait nu 3 kwart jaar, en bij sommige planten merk ik op dat ze niet helemaal gezond zijn. Ik heb hiertegenover geen enkele keer bij de vissen uitval gehad. Ik heb er een standaard Juwel Rio 180 filter in. Het water is 25 �C. Ik voeg elke dag 6 ml EasyLife EasyCarbo toe en wekelijks 18 ml EasyLife Profito. Ik heb geen Co2 systeem, dat is me als 15-jarige te duur... De PH ligt rond de 7. Kunnen jullie zeggen wat er fout gaat?
Hier zijn een aantal foto's van de planten:
985587jornooo_0_85_download.jpg

134472jornooo_0_85_download.jpg

944189jornooo_0_85_download.jpg

148345jornooo_0_85_download.jpg
 
Weet je zo ook de waterwaarden en hoe lang heb je het licht aan??

Heb je ook een totaaltje van dit moment?
 
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1745149

Ik zie hier een topic van je bak denk ik en daar staan ook erg veel gezonde planten en lijken die het best goed te doen.
Dat zeggen meerdere leden ook.
Soms is het zo dat een bepaalde plant niet goed wil en dat overkomt mij ook weleens. Die vervang ik dan.
Ik kan aan de hand van dat topic niet zeggen dat alles het niet goed doet maar eerder 2 of 3 planten misschien niet. Algen zie ik zo ook zelfs niet.
 
Het licht staat op 10 uur. De water waarden weet ik niet, ik laat ze af en toe testen bij de LFS. Een testkoffer voor de water waardes kan ik me nog niet veroorloven, ik heb alleen een PH-testje.
 
Bedankt voor je reactie trouwens, ik heb er echt veel aan! Goede site/forum :)
 
Terug
Bovenaan