F
femke026
Guest
Hallo forummers, ik zie nergens vraag en aanbod staan per regio. Ik heb gekeken bij aquariumverenigingen, maar zie er geen in mijn buurt (althans, ik vind ze niet via google). Ik zou nl. graag -indien nodig- ervaringen willen uitwisselen. Misschien ben ik nog geen hele waardevolle aanwinst, omdat ik pas net begin. Maar wat niet is kan nog komen. Ervaring moet groeien.
Nu zou ik het ook erg fijn vinden als er goedkopere manieren zijn om mijn bak in te richten dan alles bij de intratuin te halen. Ze hebben inmiddels al kapitalen aan me verdient ; )
Aangezien ik lees dat veel bakken onderhoud nodig hebben en er ook wel eens flink gesnoeid moet worden in het planten of visbestand, vroeg ik me af of er in de omgeving van Arnhem mensen zijn die af en toe plantjes voor weinig ter overname hebben. Omdat het bij hen de bak overneemt en anders toch alleen maar in de prullenbak (?) eindigt. Ik kom het graag ophalen nl.!
Ik heb inmiddels van een aquariaan allemaal baby black molly�s gekregen, dus qua vis zit ik voorlopig aan de max. Maar mijn plantenbestand is erg karig.
Dus: wie heeft plantjes voor mij?
Wie weet een vereniging in mijn omgeving?
Wie komt er wel eens samen om wat info of spullen uit te wisselen?
Wie heeft aanbod van goedkoop levend visvoer (bijv. vlooien)
Wie heeft er behoefte aan een aantal bodemspeeltjes die ik niet gebruik (in ruil voor plantjes?)
Wie kan er gratis turf gebruiken? = verkeerd gekocht door mij
Nu zou ik het ook erg fijn vinden als er goedkopere manieren zijn om mijn bak in te richten dan alles bij de intratuin te halen. Ze hebben inmiddels al kapitalen aan me verdient ; )
Aangezien ik lees dat veel bakken onderhoud nodig hebben en er ook wel eens flink gesnoeid moet worden in het planten of visbestand, vroeg ik me af of er in de omgeving van Arnhem mensen zijn die af en toe plantjes voor weinig ter overname hebben. Omdat het bij hen de bak overneemt en anders toch alleen maar in de prullenbak (?) eindigt. Ik kom het graag ophalen nl.!
Ik heb inmiddels van een aquariaan allemaal baby black molly�s gekregen, dus qua vis zit ik voorlopig aan de max. Maar mijn plantenbestand is erg karig.
Dus: wie heeft plantjes voor mij?
Wie weet een vereniging in mijn omgeving?
Wie komt er wel eens samen om wat info of spullen uit te wisselen?
Wie heeft aanbod van goedkoop levend visvoer (bijv. vlooien)
Wie heeft er behoefte aan een aantal bodemspeeltjes die ik niet gebruik (in ruil voor plantjes?)
Wie kan er gratis turf gebruiken? = verkeerd gekocht door mij