Wat is er nieuw

Planten snoeien

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bulder
  • Startdatum Startdatum
B

Bulder

Guest
Ik heb nog totaal geen ervaring met het snoeien van plantjes en zou graag wat tips krijgen.

Ik wil er eigenlijk voor zorgen dat de achterkant van mijn aquarium veel dichter begroeid wordt. Ik weet de namen van mijn planten niet meer dus ik hoop dat de foto van het aquarium genoeg zegt.

Heeft helemaal niemand tips :'( 😉

het leuke bak staat nog niet zo lang?
ziet er erg vers uit,ik zou het nog een tijdje lekker laten groeien .
staan planten in die flinke bossen kunnen worden tegen die tijd kan je ze wat naar achter zetten.
groet silvia

Hoi Silvia,

Bedankt! Nee dat klopt, de bak staat er nu een week of 4 denk ik zo. De plant in het midden met die grote bladeren krijg de laatste weken in eens rode/paarse bladeren, is dat normaal? Ik laat ze lekker doorgroeien dan.

ja zoek eens naar echinodorus (effe googlen) dan vind je hem vast, mooi toch wat rood paars?

volgens mij zal dat bij de soort horen.
groet silvia

Ja ik zie dat er ontzettend veel soorten zijn. Maar ik vind het wel mooi hoor. Bedankt!

Op zich is het planten snoeien helemaal niet moeilijk.
Hier staat veel nuttige informatie voor je:
http://www.allesoverhetaquarium.nl/plantverzorging.html

Hoop dat je er wat aan hebt.

Trouwens ik zie dat je bestand voor die 80cm wel een beetje raar in elkaar steekt. Scholenvissen die bijv. met een paar visjes zitten en misschien is het zelfs wat overbevolkt.

Dag Niekserr,

Bedankt ik ga het lezen. Het bestand heb ik al heel veel kritiek op gehad hier op het forum, ben ik mee bezig.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan