Oh echt? Dat doe ik nooit, ik knip af wat ik te lang vind en plant dat stuk dan terug.Geen probleem hoor en snelgroeiers moet je soms om de 2 weken snoeien en dus vaak uit de bodem halen.
En wat doe je dan met het stuk wat staan blijft, dat kan je niet altijd laten staan?Dat doe ik nooit, ik knip af wat ik te lang vind en plant dat stuk dan terug.
Jawel, dat laat ik gewoon staan, meestal groeit het wel verder.En wat doe je dan met het stuk wat staan blijft, dat kan je niet altijd laten staan?
Als ik vind dat een bepaalde plant groot en vol genoeg is gooi ik de toppen ook wel eens weg. Of als ik zie dat de achtergebleven stengel geen aanstalten maakt om te groeien haal ik het er wel uit, maar dat gebeurt niet vaak. Ik ben wel een echte sucker voor een zwaar beplant aquarium. Dus hoe meer planten hoe beter is het motto hier.Ja dat snap ik maar je kan het niet altijd laten staan, op een gegeven moment krijg je toch veel te planten, dat is wat ik bedoel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.