Plantenvoeding nog veilig?


Moerasslak

Active member
Lid geworden
10 juni 2019
Berichten
29
Leeftijd
28
Hallo, Ik heb een all in one plantenvoeding van DHA-aquarium GP +calcium. Nu naar een paar maanden zitten er allemaal stukjes in.
Ik vraag me af of dit kwaad kan?
20200607_202833.jpg
20200607_202759.jpg
20200607_202810.jpg
 
Zijn dat schimmelvlokken en zat dat er eerst niet in? Hoe heb je het bewaard na opening?
 
Heb hem gewoon in een kast gezet met de dop er op. Moet het in de koelkast? Nee het zat er eerst niet in.
 
Ik zou je eigenlijk aanraden om te informeren bij DHA-Aquarium zelf. Je krijgt dan een antwoord dat zeker juist is. Op de website van DHA-Aquarium staan direct op de homepage verschillende manier om contact op te nemen voor vragen.

Het zal mij niets verbazen als dit nog prima te gebruiken is. Aan de andere kant verbaasd het mij niets als een verkoper het advies zal geven om voor de zekerheid een nieuwe fles aan te schaffen. :DD
 
En een echt goede verkoper zegt 'dit hoort natuurlijk niet' en stuurt je kosteloos een nieuwe fles op. ;) Al zou het ook goed kunnen dat het gewoon wat bezinksel is wat verder geen kwaad kan.
 
Niet geschoten is altijd mis dus ga het maar is proberen haha
 
Wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar de uitkomst. Hou je ons op de hoogte? :petjeaf:
 
Ik heb contact gehad en het zou kristaliseren zijn van de zouten en mineralen etc. Kan geen kwaad en lost vanzelf op. Hij gaf als tip het eruit te filteren als ik de stukjes niet in mn aquarium wil.
 

Terug
Bovenaan