Wat is er nieuw

Platy zwanger, ze verstopt zich al dagen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Visislekker
  • Startdatum Startdatum
V

Visislekker

Guest
Beste forumleden,

Mijn platy verstopt al dagen tussen het groen.
Ze is ook dikker dan de anderen.

Zwanger?
Zo ja, kan het zijn dat ze binnenkort gaat bevallen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

znf2yReqhjPHzveinbvZYdfStoQa6r2Q.jpeg

Hou het even in de gaten als het achterlijf dik wordt zou het inderdaad om zwangerschap kunnen gaan.
dan zoeken ze rustige plekken in de bak en houden zich schuil. kijk het even aan anders word je papa/mama 😀

Nog niet bevallen, dus zal nog wel komen, of niet.
Bedankt voor je reactie.

Beste Visislekker..

Hoe veel mannen heb jij in verhouding tot vrouwen? dit kan ook te maken hebben met het gedrag dat vertoont wordt... zwanger of niet...
misschien is het ook handig om je waterwaarden en bakmaten er even bij te zetten... al ga ik er in eerste instantie van uit dat dit in orde is...

Heb 2 mannen en 4 vrouwen.
Bakmaat is 80cm en de waterwaardes heb ik niet voor je (geen strips meer).
Maar het is alleen dat ene visje, maar het lijkt wel of ze steeds dikker wordt.

De verhouding lijkt inderdaad prima te zijn.... jammer dat je geen waterwaardes hebt... al ben ik van mening dat teststrips niet echt precieze resultaten geeft, maar meer een indicatie.
platy dames kunnen heel dik worden als ze eenmaal bezwangerd zijn... veel dikker als op je foto...
Als ze zich verschuilt in je planten, zou ik eerder zeggen dat het om stress gaat... dan om een zwangerschap..
Helaas kunnen we met dit beetje informatie verder ook niet zo heel veel zeggen...
daarom zijn de waterwaardes praktisch om te weten en een foto zal misschien ook helpen... een totaaltje van je bak bedoel ik dan?

Bedankt voor de informatie, ik wacht het wel af, ze zwemt nu weer vrolijk rond, maar wel dik.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan