Platy zwanger?


Tobias@05

Member
Lid geworden
5 november 2019
Berichten
15
Leeftijd
23
Ik heb een vraag. Is deze platy zwanger, want hij is heel dik, en hoelang zou dit nog duren?
 

Bijlagen

  • B0E8EAF1-A87B-4803-8773-67EDC716AC57.jpeg
    B0E8EAF1-A87B-4803-8773-67EDC716AC57.jpeg
    54.8 KB · Weergaven: 70
Platy’s zijn volgens mij net als guppen: ze worden heel snel zwanger en kunnen heel veel baby’s krijgen. Als je platy extra dik en lang is als bij anderen, dan denk ik van wel
 
Ik zou ook zeggen van ja die is zwanger maar hoelang het nog duurt is erg moeilijk te voorspellen.
 
Platy’s zijn volgens mij net als guppen: ze worden heel snel zwanger en kunnen heel veel baby’s krijgen. Als je platy extra dik en lang is als bij anderen, dan denk ik van wel
OK bedankt
 
Begin al maar opvangtehuizen te zoeken, dat gaat niet stoppen.
1 keer sex, en een keer of 5 zwanger...

Heb ooit 150 guppen of zo gehad in een bak van 60l. Duurt een tijdje voor je daar van af bent hoor.
En als je eindelijk denkt dat ze weg zijn, dan komen er ineens nog een paar uit je planten gekropen.
 
Begin al maar opvangtehuizen te zoeken, dat gaat niet stoppen.
1 keer sex, en een keer of 5 zwanger...

Heb ooit 150 guppen of zo gehad in een bak van 60l. Duurt een tijdje voor je daar van af bent hoor.
En als je eindelijk denkt dat ze weg zijn, dan komen er ineens nog een paar uit je planten gekropen.
Ja maar ik laat platy’s er altijd in zitten en heb geen drijfplanten dus meestal overleven er maar 3 ofzo.
 

Terug
Bovenaan