Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Onder deze link zie je een foto bij een bericht van mij van een hoogzwangere platy. Of jouw platy zwanger is is eigenlijk niet goed te zien omdat een gezonde platy toch al een beetje een bol buikje heeft. Als ze zwanger is zal het iig nog wel een paar weken duren voor ze bevalt.
Ik zou het ook niet weten maar weet wel dat het enorm sneu voor zo'n visje is om in dat bakje te zitten.
Zou mooi zijn als mensen gewoon hun vissen eens lekker in de bak lieten zwemmen.
Als je mannetje en vrouwtjes vissen hebt van oa guppen en platy's kan je er zeker van zijn dat er uiteindelijk kleintjes zullen komen en gaat allemaal vanzelf.
Zorg voor veel planten die beschutting bieden voor de visjes en komt allemaal goed,nergens voor nodig dat geklooi met vissen in die drijfbakjes 😉
Ach, ik had dat kweekbakje nog helemaal niet gezien. Daar heb ik ook maar 1 tip voor, nl in de vuilnisbak. Baby's komen er echt wel, als er schuilmogelijkheden zijn dan worden er genoeg groot.