Platy???


J

Jasper14

Guest
Hallo allemaal,

Tijdje geleden een topic aangemaakt over guppen. Veel reacties gehad en het heeft geholpen!!!!! Veel dank daarvoor. Maar nu... heb ik een platy vrouw die heel erg mager is en alleenmaar op de grond ligt. Ze is e3n klein jaartje oud en komt van de Intratuin(kopen hier nooit vissen, maar goed..) Kan iemand helpen?
Betere foto kon ik (nog) niet maken.
Alvast bedankt!!

20181229_174832.jpg
 
Ouderdom denk ik niet, we hebben haar een half jaartje geleden gekocht. Ze was toen al wel volwassen. Ik zal proberen om een betere foto te maken.
 
Dat is jammer Jasper.
Zit net je vorige berichten te bekijken en je hebt best wel wat problemen zo met de vissen valt me op.
Eerder weleens aangegeven dat je bakje best al vol zat met vissen en volgens mij ook geen ideale samenstelling.
Misschien toch een idee om het eens goed onder handen te nemen anders vrees ik dat je problemen blijf houden en is niet leuk voor jou maar zeker niet voor de visjes natuurlijk.
 
Thnx voor de tip. K wil eigenlijk naar een 100-120 en een visbestand wat goed bij elkaar past! Maar dan heb je ouders...
Als ik ooit een groter aquarium krijg, ga ik zeker hier om advies vragen!!!
 
Thnx voor de tip. K wil eigenlijk naar een 100-120 en een visbestand wat goed bij elkaar past! Maar dan heb je ouders...
Als ik ooit een groter aquarium krijg, ga ik zeker hier om advies vragen!!!


Daar hebben de visjes die nu in je bak zitten toch niks aan? ;)
 
K hoop wel dat de meeste visjes het nog mee mogen maken:)k:Dk:Dk
 

Terug
Bovenaan