Wat is er nieuw

Platy's zijn niet actief

• Onderwerp starter Onderwerp starter senne-ools
  • Startdatum Startdatum
S

senne-ools

Guest
Hey ik heb een vraagje.
Gisteren zijn er hier een heel deel platy's geboren maar in tegenstelling tot men guppy jongen zijn de 1-dag oude platy jongen niet echt actief. Ze zitten op de bodem of aan de oppervlakte. Zijn ze ziek of is dit normaal.
Alvast bedankt

Platy baby's zijn idd minder actief als ze pas geboren zijn. Bij mij hangen ze vooral tussen de drijfplanten. Zal wel een overlevingsstrategie zijn want doordat ze al kleur hebben vallen ze vreselijk op. Er overleven ook beduidend meer guppen dan platy's. Ik heb pasgeleden jongen van mijn blauwe platy gehad en daar zijn er veel meer van blijven leven maw de felle kleur doet ze geen goed.

Yilleke zei:
Platy baby's zijn idd minder actief als ze pas geboren zijn. Bij mij hangen ze vooral tussen de drijfplanten. Zal wel een overlevingsstrategie zijn want doordat ze al kleur hebben vallen ze vreselijk op. Er overleven ook beduidend meer guppen dan platy's. Ik heb pasgeleden jongen van mijn blauwe platy gehad en daar zijn er veel meer van blijven leven maw de felle kleur doet ze geen goed.
Bedankt ze zijn nu al veel actiever dan op het begin

Mooi zo :thumbs:

Het valt ook niet mee, pasgeboren en dan al vrezen voor je leven.

Jonge platy's gaan ook vaak dieper dan Jonge Guppen. En zo vallen ze ook meer op.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan