Hoe hoog de ppm/uS is dat hangt ook af van het kraanwater en hoe oud de osmoseset is want na verloop van tijd loopt de ppm gewoon wat op .
Laatst bewerkt:
Tja mijn set is al wel 4 jaar oud en moet dus wel vervangen worden maar de uS is rond de 25 dus voor de garnalen prima denk ik.Ik heb het filter pas en heb het filter 1x 30 minuten door laten lopen en daarna een spoeling van 10 minuten gedaan zoals aanbevolen door de fabrikant bij 1ste gebruik.
Verder nog geen periodieke spoeling gedaan.
Maar de fabrikant raad aan 1x per 4 tot 6 weken een spoeling te doen. Dan kan de levensduur van je hars filter verdubbelen.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoevaak je het filter gebruikt.Tja mijn set is al wel 4 jaar oud en moet dus wel vervangen worden maar de uS is rond de 25 dus voor de garnalen prima denk ik.
Ik woon alweer 2 jaar in de Povincie Antwerpen België maar ik werk nog in Nederland.😁O ja jij bent verhuisd en dat was ik alweer vergeten.
Ja dat had je me al verteld Dirk maar met mijn geheugen blijft dat niet lang hangenIk woon alweer 2 jaar in de Povincie Antwerpen België maar ik werk nog in Nederland.😁

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.