Poll van 18 december 2014: Hebben dieren, waaronder onze aquariumbewoners, last van vuurwerk?

Hoogheid

AquaForum Donateur
Lid geworden
1 mrt 2018
Leeftijd
30
Ja het is sneu voor de dieren al die knallen. Wij wonen in het buitengebied en de hond van mijn moeder heeft hier afgelopen nacht de hele nacht vrolijk over het terrein gedarteld. Ging hartstikke prima maar hier is de herrie dus ook goed te doen.

TS
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Zitten er dan zoveel herten in Groningen?
Ja Willem je bent verrassend scherp vandaag dus ik ga snel aan het corrigeren hier :D :D. Maar goed hier in het lauwersmeer gebied lopen er vrij veel nog wel ja maar goed ik had geen tijd om daaraan te gaan vragen of ze ook last van het vuurwerk hebben. Ik vindt het ook lastig communiceren met herten om eerlijk te zijn:pk

rjoemman

AquaForum Donateur
Lid geworden
17 nov 2019
Leeftijd
49
Lauwermeer is een mooi natuurgebied.
Ik ben daar in september voor een weekje geweest.
Met de boot een rondvaart over het meer gemaakt en met de landrover door het gebied gereden.
Mooi is de zeearend die er een nest heeft.

Meeste herten vind je bij mij in de oostvaarders plassen en op de veluwe maar eigenlijk in elk natuurgebied kom je er wel een aantal tegen.

rjoemman

AquaForum Donateur
Lid geworden
17 nov 2019
Leeftijd
49
ook mooi van het lauwersmeer is dat het het donkerste plekje van het nederlandse vasteland is.
ideaal om naar de sterren te gluren bij helder weer, ze hebben daar ook speciale sterrenkijk torens gebouwd waar je lekker met je kijker in kan liggen.

Bovenaan