Wat is er nieuw

pomp kappot

• Onderwerp starter Onderwerp starter vis10297
  • Startdatum Startdatum
V

vis10297

Guest
Vandaag zag ik dat de stekker van mijn pomp kapot was. Dat is uit de bak van 45 Liter. Kan ik uit een aquarium van 30 Liter de pomp overplaatsten naar de bak van 45 Liter? In de kleine bak zitten garnaaltjes en kleine visjes in.

Ja dat kan wel maar doe je sponsjes( of ander filtermateriaal) wel in de nieuwe pomp.
Maar zit je 30 l bak dan niet zonder pomp?

Wat is er dan precies kapot aan de stekker?

Ja dat klopt maar ik weet niet of garnalen zonder pomp kunnen? Was ik vergeten er bij te zetten... De stekker schijnt niet meer waterdicht te zijn want er is een stuk van het zwarte gedeelte weg. Ik wil wel een foto laten zien maar ik heb geen idee hoe dat moet en of dat wel kan hahaha

Gewoon zorgen dat er geen water op de stekker komt maar je zal de kabel bedoelen waarschijnlijk.

ja ik bedoel de kabel hahaa

Zit dat gedeelte in het water dan? anders gewoon voorzichtig doen en wachten tot de winkels open zijn en een nieuwtje kopen.

hij zit eigenlijk misschien net iets van 1 cm boven het gedeelte wat in het water moet. Maar hoelang kan een aquarium zonder water dan?

Zonder water? niet zo lang natuurlijk maar zonder filter kan best een tijdje in het geval van een garnalenbakje.
Weinig tot geen voer geven en iets vaker wat verversen bv.

ja dat bedoel ik hahhaha
Maar een paar dagen zouden de garnaaltjes zonder filter kunnen dan?

Op zich wel maar zitten ook visjes in gaf je aan toch?

ja dat klopt er zitten 6 kleine visjes in

Als je bijvoorbeeld om de dag water wisselt en heel spaarzaam voert dan moet het wel gaan. Het is natuurlijk wel beter om er een filter in te hebben.
Het is dat je behoorlijk ver uit de buurt woont, anders had ik er hier nog wel een liggen die je had kunnen lenen.

Heb je misschien een klein luchtpompje en steentje liggen?

Die houdt het water in elk geval in beweging.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan