Wat is er nieuw

Pomp

• Onderwerp starter Onderwerp starter G.Jansen
  • Startdatum Startdatum
G

G.Jansen

Guest
Er komt regelmatig uit de uitstroompijp van mijn pomp een uitstoot van wel duizende luchtbelletjes wat betekend dat ?

Dat is lucht,heb je het filter pas aangesloten?

Nee ik heb het filter niet pas aangesloten, dit gebeurd altijd er komt steeds een stoot van die belletjes uit, en dat is uiteraard lucht en geen euro`s

Als het filter al een tijdje draait dan zal hij waarschijnlijk ergens valse lucht aanzuigen.
Goed al je slangen controleren.

Is een ingebouwde pomp daar zitten geen slangen aan

Pomp iets dieper in het water zetten. Ik had dit met een Superfish pomp. Zodra het punt waar het snoer de pomp in gaat onder water zit had ik er geen last meer van.

Nee ik heb het filter niet pas aangesloten, dit gebeurd altijd er komt steeds een stoot van die belletjes uit, en dat is uiteraard lucht en geen euro`s

Ja was wel een slimme opmerking van me! 😳 😉

Pomp kan niet verder omlaag, deze zit er vast ingebouwd. Aquarium is van JUWEL de Rio 180.

Hij moet de lucht ergens wegkrijgen want anders zou het op den duur ophouden.

Waterpeil in de bak juist let op het min/max plaatje zijkant bak
Alle openingen filter vrij houden
Filter inhoud juist geplaatst

Waterpeil is goed, openingen voor instroom zijn goed open, ik twijfel nu over de volgorde van de plaatsing van de filters, kan u aangeven hoe de volgorde
moet zijn wat kleuren moeten zijn.

Ik denk niet dat het omwisselen van sponzen/media zoveel zal helpen maar ja wie ben ik;)k

zit er misschien een gaatje in de pomp waardoor het lucht van oppervlakte naar binnen zuigt

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan