Wat is er nieuw

powerhead/stromingspomp shrimp proof

Little

Well-known member
Lid geworden
23 april 2012
bij mijn dubai 80 heb ik een e701 draaien.

had laatst een hydor nano koraline geprobeerd voor meer stroming, heb gemerkt dat oto,waaierenhanden en cory het erg fijn vinden..
had de powerhead gericht midden/onder.

maar het is wel erg gevaarlijk voor de garnalen, dus heb ik een filterzakje eromheen gedaan, volgende ochtend zat het vol met vuil...dus ook geen opties

welke kleine stromingspomp is wel shrimp proof?
had een eheim aquaball powerhead gezien...is dat iets? daar kan ik wel een sponsje over de inlaat doen..

of iets anders?

Ik weet dat ook wel eens een simpele Superfish aquaflow wordt gebruikt voor wat meer stroming en in mijn ervaring zijn die garnalenroof.

~ Ivo

ik had ook een superfish erin gehad, vond een jonkie garnaal in de rotor...

opvoerpomp zuigt ergens aan toch?

zoek eigenlijk iets wat niet als filter dient, maar alleen stroming, zonder spons etc..maar toch wel shrimp proof...of misschien een kleine sponsje voor de inlaat..

ohh die heb ik pas zien staan...

probeer eens bij Wesdijk.....

ie powerball gebruikte die man waar ik de panda's heb gehaald ook en die raadde mij dat ding aan..

geloof hem onmiddellijk, heb er 1iggen dus die gaat er morgen in....in de 60 cm, anders wacht je even, wat mijn ervaring is

yep.....ga er van die pijpjes indoen....en draaien maar, misschien word het een golfslagbad, maar dan kunnen ze gelijk borstcrawl leren, goed voor ze, een beetje beweging...

bij de powerhead kan je geen filtermateriaal indoen...
het is een stromingspomp...denk dat je de aquaball filter bedoeld...

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan