Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar


jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,180
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
Het is nog vroeg maar ik wil iedereen alvast fijne feestdagen toewensen en een gelukkig nieuwjaar. Iedereen die zich hierbij wil aansluiten is welkom in dit topic ;)
 
Het is nog vroeg maar ik wil iedereen alvast fijne feestdagen toewensen en een gelukkig nieuwjaar. Iedereen die zich hierbij wil aansluiten is welkom in dit topic ;)

Wij willen ons wel aansluiten; mede namens mijn echtgenote, FIJNE FEESTDAGEN!!!! Omdat jullie dit aan het einde van deze maand wel vergeten zullen zijn zal een herhaling wel mogelijk blijken.
 
Tjonge John is wel vroeg hoor zijn de meeste al weer vergeten rond de kerst :sorry:

Maar bij deze dan mogen u en de uwen de kerstdagen en oud en nieuw gezellig en voor u op passende wijze door brengen
Of wel prettige kerstdagen en een goed uiteinde (tip voor vuurwerk liefhebbers tel uw vingers en ogen en zorg dat je ze nog allemaal hebt op eerste dag van het nieuwe jaar)
 
feestdagen2020.jpg
 
Middels deze weg zal ook ik graag iedereen een gelukkig einde van 2019 en een spetterend begin van 2020 wensen! :petjeaf:

Ook ik sluit niet uit dat ik dit bericht zal herhalen als we het einde van het jaar daadwerkelijk nog verder zullen naderen.
 
Iedereen ook vanaf hier Fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst !
Ondertussen hebben wij tijdelijk een nieuw huisdier gekregen genaamd Flappie, die onze Kerst komt goed maken.
Bekijk bijlage 285595
Fijne dagen allemaal...

Ik zou Flappie wel van genoeg stro voorzien want dit is een kale boel zo hoor en zo heeft Flappie geen leuke Kerstdagen :D :D
 
Voor al die mensen waarmee we al die soms felle maar o zo leerzame discussies voerden en voor al diegene die ze lazen en soms hoofdschuddend afstand namen. Nou ja, eigenlijk voor iedereen:

HEEL FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GOED 2020.
 
Iedereen allemaal vast de beste wensen voor 2020 en voorspoedige jaarwisseling...

Wij zijn al onderweg naar duindorp… Denhaag

81536097_884281318655294_8187561491407306752_n.jpg
 

Terug
Bovenaan