Wat is er nieuw

Prijs ADM Elegance Plus 100

• Onderwerp starter Onderwerp starter jsiegmund
  • Startdatum Startdatum
J

jsiegmund

Guest
Ik ben wat aan het ori�nteren welke bak ik zal gaan kopen. Vandaag wat winkels afgegaan en bij Dino in Breda mijn oog laten vallen op de ADM Elegance Plus 100. Nu moet die daar 599 euro kosten. Ik ben en blijf Nederlander, dus ben even op internet de prijs gaan checken. Nu kom ik precies dezelfde bak in Duitsland (ebay) tegen:

http://www.ebay.de/itm/Aquatlantis-Eleg ... 4acc5d3a93

Tussen 369 en 599 zit wel een ruim verschil. Vervelende is dat ik dezelfde bak in Nederland bijna nergens tegen kom. Dus ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die groothandelsprijzen kunnen inzien, of wellicht nog een ander verkoopadres weten om eens een prijzen te vergelijken.

Ga uiteraard nog wel even onderhandelen, maar wat achtergrond info is altijd handig 😉

Weet ik, was ook niet van plan om in Duitsland te bestellen. Overigens, 469 is nog altijd 130 euro's goedkoper. En inderdaad, ook bij de zuiderburen kost ie veel minder. Nog een: http://shop.duponzoo.be/shop/product.ph ... uct=546575 (meubel = 107 euro).

Ik haal 'm liever ergens naast de deur en wil daar best wat voor betalen, maar ik laat me niet tillen 😉

Hoi Henk, hoe kom je bij die info? Zou jammer zijn, want die vind ik stukken lelijker eerlijk gezegd. Op de site van Aquatlantis zelf staat Elegance nog gewoon tussen het assortiment.

Thanks, zal ze eens mailen of ze ook andere kleuren hebben dan wit. Redelijk in de buurt en toch al weer 100 euro besparing 🙂

jsiegmund zei:
Hoi Henk, hoe kom je bij die info? Zou jammer zijn, want die vind ik stukken lelijker eerlijk gezegd. Op de site van Aquatlantis zelf staat Elegance nog gewoon tussen het assortiment.

De info heb ik gekregen van www.wesdijk.nl te Barendrecht.

Ok, bedankt. Jammer maar wellicht kan ik toch nog een bak op de kop tikken tegen een redelijke prijs!

Nope, ik heb 3 winkels gemaild en tot nu toe van geen enkele een reactie gehad. Blijkbaar niet echt van het internet...

Aquaria zijn oktober 2013 uitgekomen... Lijkt me sterk dat deze niet meer in het assortiment zit. Heb ze op een beurs gezien, worden uitgevoerd met leds en in de lichtbalk stroomt water om deze leds te koelen.

Je hebt pb jsiegmund

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan