Wat is er nieuw

prijs indicatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joeno
  • Startdatum Startdatum
J

Joeno

Guest
Hoi iedereen,

Voor school moet ik een fictief onderzoek opstellen en moet hier ook een begroting bij geven en daar gaat mijn vraag over. Ik wil 12 50L bakken maken, zou iemand mij daar een prijs indicatie van kunnen geven? Het hoeven geen exacte getallen, een ruime schatting is voldoende.
Daarnaast nog een vraag waar iemand misschien het antwoord op weet. Aan deze aquaria moet een pomp systeem komen dat water vanuit een groot bassin naar de afzonderlijke bakken pompt en dat het overtollige water uit de bakken weer afvoert, een flow-through systeem. Heeft iemand een idee hoe duur 12 pompen zijn (moeten 3L per minuut kunnen pompen) en hoe duur buizen die ik hiervoor zou kunnen gebruiken (euro per meter o.i.d.)

Je zou me erg helpen als je me hiermee kan helpen.

Groetjes,
Jeroen

50 liter bakken heb je geen erg dik glas voor nodig dus is niet zo duur.
Glasprijzen kan je zo online opzoeken. Prijzen voor pompjes ook.
voor de flow heb je niet persee 12 pompen nodig als je een overloop maakt in elke bak die gekoppeld wordt op elke volgende bak.
Je kan het ook per bak doen, pompen zijn niet zo duur. Paar euro koop je al kleine pompjes.

Jeugd van tegenwoordig... iets voor school moeten doen en het dan voor het gemak andere laten uitzoeken! 😀

Seabait zei:
Jeugd van tegenwoordig... iets voor school moeten doen en het dan voor het gemak andere laten uitzoeken! 😀

Moeten wij oudjes maar niet zo lomp zijn om ze verder te helpen 😉 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan