Prijs Sturisoma


Lecturer in Recent Runes

Well-known member
Lid geworden
27 november 2011
Berichten
1,266
Locatie
Assen
Heeft iemand een idee wat tegenwoordig een normale prijs is voor Sturisoma's? Mijn lfs kan er alleen via Ruinemans aan komen en dan heb je kleine wildvang dieren waar hij 20€ per stuk voor moet rekenen, wat hij zelf erg veel vindt.
 
Hoe klein en hoe goed is de conditie?
 
Conditie zit bij dieren van Ruinemans meestal wel goed en de maat weet ik niet precies. Ze staan nu bij hen op de site als L, maar toen hij belde zeiden ze dat zelfs dat kleintjes waren. Om eerlijk te zijn heb ik gewoon geen idee wat een reeële prijs is, omdat ik ze online niet vaak zie staan. Veldhuis heeft ze op de site voor 18,25 en Utaka (maar dat zijn nigrirostrum) voor 19,95.

Nu moet ik wel zeggen dat ik wildvang Aureum nogal bijzonder vind, aangezien ik heb begrepen dat de Aureum eigenlijk een kweekvorm is.
 
Ik weet dat Ruinemans hun sturisoma's ongeveer rond de 10cm levert tot de staart zegmaar, ze zijn dus nog vrij klein indd. Ik kan je wel vertellen dat ze wel een "patroon" hebben en het dus niet de panamense is. Wat het verder is, geen idee.
 
Inmiddels kost wat ze nog hebben zitten al 25 euro per vis, dus ik wacht nog even af. Schijnt dat er volgende week weer een levering uit die omgeving komt, dus misschien zit er dan wat interessants bij.
 

Terug
Bovenaan