Wat is er nieuw

Probleem met de Philips Purifier

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shantiken
  • Startdatum Startdatum
S

Shantiken

Guest
Ik heb een Philips Purifier aangekocht ( zonder garantie )
Nu wil ik alles installeren, maar het pompje waaruit luchtbellen moeten komen werkt niet naar behoren...Hij draait wel maar er komen geen luchtbellen uit...weet iemand wat ik fout doe...de slang en terugslagklep zijn goed aangesloten...alvast bedankt

Ik had de purifier vroeger aangesloten op de uitstroming van mijn filter met de venturi.
Dat werkte prima.
Dus helaas geen ervaring met een toediening via een luchtpomp.
Waren trouwens ook de meningen over verdeeld over wel/geen luchtpomp gebruiken.

Bedankt voor je antwoord ! Kan je mij een foto tonen van hoe je dat dan aansluit? Kan je die dan mss zonder de bijgeleverde luchtpomp gebruiken?

Hoe diep zit dat ding in het water? Ik weet dat er een limiet op zit.
Te diep en het ding werkt niet.

Dat "rotortje" wat je op de bodem moet leggen zijn ondingen. Komt zand/grind in of slakjes en dan werkt het ook niet meer .

net wat peter zegt.
ik heb ook zo'n ding en die mist alle faantjes...
heb er toen een slangetje aan gemaakt zodat ik een luchtpomp aan kon sluiten erop en dat heeft nog een hele tijd goed gewerkt tot ik alles uit me aquarium heb gehaald

Wat voor soort pompje is het? Als hij net zoals een traditionele luchtpomp werkt met een membraan dan is de kans groot dat die kapot is. Gebeurd regelmatig en daarom zitten er bij luchtpompen altijd extra membranen. Kan je het pompje open schroeven?

Niet allemaal, hoor.

Schoonmaken scheelt ook, bij vervuilde klepjes.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan