Wat is er nieuw

Probleem twinstar s line v

Fish&chips

Member
Lid geworden
12 januari 2026
Leeftijd
37
Hoi,

Ik heb voor de nieuwe opstelling van mijn 120L aquarium een twinstar 600S V gekocht omdat de tl lampen stilletjes aan tot een deel van de geschiedenis begint te behoren, en steeds moeilijk en moeilijker te verkrijgen zijn.
Volgens wat ik lees in de beschrijving en zie van filmpjes op YouTube zou ik hiervan ook het volledige spectrum moeten kunnen aanpassen. Echter kan ik in de app enkel aan en uit schakelen, timer instellen en de lamp dimmen.
Zijn er mensen die weten of ik iets fout doe of dat dit een fabricagefout kan zijn?

Groetjes,
Ruben.

Ik lees bij APO dit maar ik weet niet of dat de juiste is:

Planner-functie. Let op: de Twinstar LightControl Bluetooth ondersteunt geen kleurregeling of Boost Mode. (u kunt de kleuren niet apart regelen en hij levert geen extra lichtintensiteit maar alleen de normale lichtintensiteit).

https://www.aquaplantsonline.nl/twi...ang-instellingen (tot 60 minuten) en de Light

Dat zal toch wel op de verpakking op nota staan?

Ik heb contact opgenomen met de verkoper en het blijkt dat ze de foutieve lamp hadden ontvangen van twinstar. Ze gaan mij de juiste (pro) versie opsturen als ze bij hun binnen komen.
Bedankt voor het meedenken @jessicapilon 👍

Haha, ik zag het toevallig op die site en wist het niet hoor. Maar mooi dat het zo wordt opgelost.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan