Wat is er nieuw

Proscan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bov
  • Startdatum Startdatum
B

Bov

Guest
Hallo,
Ben net weer begonnen met mijn aquarium nou wil ik weer een waterrat kopen druppels of proscan die mijn voorkeur zou hebben.
Is er iemand die ervaring heeft met de jbl proscan? Lijkt mij handig om het op je telefoon af te lezen.

Ik heb er geen ervaring mee maar anderen wel en ik zouz eggen laat die maar liggen en koop gewone duppeltesten. Wesdijk heeft een leuke koffer van het eigen merk voor 29,95.

Hallo,
Ben net weer begonnen met mijn aquarium nou wil ik weer een waterrat kopen druppels of proscan die mijn voorkeur zou hebben.
Is er iemand die ervaring heeft met de jbl proscan? Lijkt mij handig om het op je telefoon af te lezen.
Handig is het wel, maar net zo onbetrouwbaar als alle andere strips.

Om dan toch even te onderbouwen waarom je beter geen proscan kan kopen: proscan werkt met strips die je dan afleest via de mobiele telefoon, maar bij elk willekeurig lichtinval geeftie een andere uitkomst dus enorm onbetrouwbaar

Om dan toch even te onderbouwen waarom je beter geen proscan kan kopen: proscan werkt met strips die je dan afleest via de mobiele telefoon, maar bij elk willekeurig lichtinval geeftie een andere uitkomst dus enorm onbetrouwbaar

Zelfs afgezien van die, inderdaad wisselvallige, lichtinval lees problemen is het daarnaast ook nog erg onbetrouwbaar door het geven van duidelijk mis waardes.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan