RichD1011
Well-known member
nu de bak aanwezig is en we zijn begonnen met de opbouw ben ik vast aan het uitzoeken wat ik allemaal nodig heb voor t pvc verhaal.
betreft 2x eheim pro 4+ 350 (waarvan 1 thermo)
uitvoeren in 25mm PVC.
moet dus pvc lijm, drukpvc buizen en een heleboel druk pvc koppelingen/knietjes/bochtjes/kogels hebben.
wat ik allemaal nodig heb aan buizen en bochtjes enzo ga ik nog even narekenen.
enige waar ik niet geheel uitkom en hoop dat iemand mij dit even kan vertellen:
- wat heb ik precies nodig om van 25mm pvc buis naar een 16/22mm slang te geraken?
- ik zie dat mensen hun uitvoer vaak in 25mm uitvoeren wegens de bochtjes enzo, maar op het eind weer teruggaan naar 20 of 16mm om het water met wat kracht de bak in te laten komen. waarom kan je dan niet alles in 20mm uitvoeren? mijn brein ziet de logica even niet namelijk 😀
(ik zoek zoveel mogelijk stroming overigens)
graag jullie input.
PS: hoor veel de naam wildkamp voorbij komen, maar hebben deze winkels echt alles zo op voorraad liggen?
betreft 2x eheim pro 4+ 350 (waarvan 1 thermo)
uitvoeren in 25mm PVC.
moet dus pvc lijm, drukpvc buizen en een heleboel druk pvc koppelingen/knietjes/bochtjes/kogels hebben.
wat ik allemaal nodig heb aan buizen en bochtjes enzo ga ik nog even narekenen.
enige waar ik niet geheel uitkom en hoop dat iemand mij dit even kan vertellen:
- wat heb ik precies nodig om van 25mm pvc buis naar een 16/22mm slang te geraken?
- ik zie dat mensen hun uitvoer vaak in 25mm uitvoeren wegens de bochtjes enzo, maar op het eind weer teruggaan naar 20 of 16mm om het water met wat kracht de bak in te laten komen. waarom kan je dan niet alles in 20mm uitvoeren? mijn brein ziet de logica even niet namelijk 😀
(ik zoek zoveel mogelijk stroming overigens)
graag jullie input.
PS: hoor veel de naam wildkamp voorbij komen, maar hebben deze winkels echt alles zo op voorraad liggen?