Nicolientje-W
Well-known member
Ik had twee echinodorussen, een kleintje en een grote, de grote was zo groot geworden in de stelling van de vissenkamer waar de verlichting vrij sterk is (veel last van algen) en verhuisd naar beneden in de kweekstelling in de woonkamer en toen kreegtie een stengel met bloempjes waarna ik hem weggedaan heb omdatie te groot was voor de bakken.
Het kleintje stond beneden in de woonkamerstelling en verhuisd naar boven en nu istie ook weer enorm en dus weer naar beneden verhuisd en nu krijgtie ook een stengel met bloempjes.
Wat ik raar vind is dat ze dus bij sterkere verlichting enorm groeien maar geen bloempjes krijgen en pas bij een zwakkere verlichting een stengel met bloempjes maken.
Het kleintje stond beneden in de woonkamerstelling en verhuisd naar boven en nu istie ook weer enorm en dus weer naar beneden verhuisd en nu krijgtie ook een stengel met bloempjes.
Wat ik raar vind is dat ze dus bij sterkere verlichting enorm groeien maar geen bloempjes krijgen en pas bij een zwakkere verlichting een stengel met bloempjes maken.