Wat is er nieuw

RAmirezi geslacht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Knutsel
  • Startdatum Startdatum
K

Knutsel

Guest
goededag,

helaas heb ik een beetje pech gehad met mijn vrouwtjes rami. deze is overleden zonder echt herkenbaar ziek te zijn. Nu heb ik een nieuw meisje voor mijn prins gehaald. helaas twijfel ik zelf of ik niet perongelijk een prins bij mijn prins heb gestopt.

het gaat om de rechtse vis op de foto. graag wil ik weten wat jullie denken. M/V

http://nl.tinypic.com/r/vzzl9x/8

Groetjes Micha

Ja, je hebt nu twee mannen.Zou mooi zijn als ze allebei homo zijn,maar denk dat je deze beter om kunt ruilen voor een vrouw.

daar was ik al bang voor. deze gaat terug.

bedankt!

Als ik je titel letterlijk neem, zeg ik eet smakelijk! Knap dat je hem zelf geslacht hebt. 😉

Idd 2 mannen.🙂

ha 😛 nou ik zag in de winkel van die corydora albino zo dik als een varken. niks mooi slank lijf rond en rimpels! als je deze slacht kun je er een week van eten! maar mijn lieve rami's zal ik nooit slachten. BTW ik kan geen topics verwijderen maar heb het beetje dubbelop gedaan. sorry, morgen haal ik een nieuw vrouwtje! bedankt voor de hulp

Ik ga voor een man.

ik ook, gezien zn gedrag ook met die ander en de grootte.

Iedereen bedankt voor de hulp, ik ga deze wegbrengen en dan krijgen ze nieuwe vissen. ik weet zeker dat ik dan wel echt vrouwtje krijg want het was nu een beetje twijfel gevalletje en dat werd er ook bij gezegd.

Groetjes en bedankt! ( ik update over twee weken wel met de nieuwe vis )

Denk ook een man. Overigens kunnen vrouwen soms ook 'agressief' gedrag vertonen naar mannen (en andersom).
Is dit dezelfde als op de 1e foto? Vindt namelijk dat ze een iets wat ingevallen buikje hebben.Kan ook aan de foto liggen.

ey,

nee dit was een andere. maar ze hadden geen vrouwen meer dus ik heb me geld terug gehad. ik ken toevallig nog iemand die ook in de vissen zit en die gaat een vrouwtje voor me regelen. vandaag was hij op een groothandel maar hij vond ze niet mooi genoeg dus hij krijgt ze nu van een (volgens hem) goede leverancier. AS donderdag krijg ik bericht.

Groetjes en BEDANKT!

De groothandels gaan rond deze tijd dicht vanwege de vakantie. De laatste weken zullen ze daarom weinig aanvoer hebben gehad.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan