Wat is er nieuw

Ramirezi man of vrouw?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zora
  • Startdatum Startdatum
Z

Zora

Guest
Zijn dit twee mannen, of toch een man en een vrouw?

(Het is NIET voor mij bedoeld,... ik heb geen Ramirezi's).

347314_0_82_sam_6315.jpg

784258_0_82_sam_6309.jpg

264317_0_82_sam_6314.jpg

366675_0_82_sam_6308.jpg

984351_0_82_sam_6301.jpg

Ja, het zijn 2 mannetjes

Volgens mij man en vrouw en is de linker een dame.

Ze cirkelden heel erg om elkaar heen en achtervolgden elkaar steeds.
De ene stak zo nu en dan de kieuwen uit tegen de ander.
Uiteindelijk verloor eentje kleur.

Als het wel twee mannen zijn kan er beter eentje geruild worden denk ik?

Ik heb er verder geen verstand van, van deze vissen maar twee mannen lijkt me niet een goede combi.... toch?

Het lijken me echt eerder een man en vrouw die wat tegen elkaar pronken. Niets aan de hand.

Ophet eerste gezicht lijkt mij de linker, in ieder geval op foto twee, inderdaad eenvvrouw.Denk vanwege de kortere en gedrongen lichaamsbouw.Rechter man.

Kan zijn dat er ��n wat bleek wordt wanneer ze nog niet ontvankelijk zijn voor een partner.

Heb je nog andere foto's?

je kan het zien aan of de middelste stekel langer is als dat zo is dan is het een mannetje

het is een man en een vrouw

het is een man en een vrouw

ceasar zei:
je kan het zien aan of de middelste stekel langer is als dat zo is dan is het een mannetje
Nou... het is bij dit soort nakweek dieren h��l riskant om maar op ��n kenmerk af te gaan! Vrouwen hebben niet zelden ook verlengde vinstralen in hun rugvin.
Je moet echt naar de combinatie van geslachtskenmerken kijken: lichaamsbouw, roze buikje, verlengde vinnen, blauwe vlekjes in de eerste zwarte vlek op het lijf, legbuis ja/nee.

~ Ivo

Als deze vissen elkaar echt imponeren door tegenover elkaar te staan en hun kleuren laten zien, dan zijn het mannetjes.
Bij een koppel waar het vrouwtje geen zin heeft, gaat deze vaak uit de buurt van het mannetje, en verkleurt bleek.