Wat is er nieuw

ramirezi met dik oog

• Onderwerp starter Onderwerp starter vriend van de cory
  • Startdatum Startdatum
V

vriend van de cory

Guest
Mijn vrouwtje heeft mijn manntjes ramirezi iets te zwaar onder handen genomen na een mislukt nest, waardoor mijn ramirezi man waarschijnlijk een wondje heeft opgelopen, en je ziet het al aankomen, het is gaan ontsteken...
Het oog van mijn visje is erg dik, en ik dacht hem te behandelen met een zoutbadje, aangezien ik het haat om medicijnen in mijn bak te gooien en bacterie cultuur omzeep te helpen. Ik heb ook geen deftig middel staan nu, behalve esha2000 ,wat in mijn ogen brol is.
Is dit een goed idee denken jullie?
Hoeveel zout moet ik dan op een liter toevoegen?

Ik ben er zeker van dat het nog de moeite is want hij is nog steeds erg actief en eet zeer goed.

Er staat een sticky, hoe en wat zoutbad bovenin het gedeelte ziektens.

Goed in de gaten houden dat oog. Een dik oog is meestal een bacteriële kwestie. Mocht zoutbadje niet baten dan zou je hem apart kunnen behandelen met Sera bactopur of de Sera bactopur direct.

Dit medicijn dood tevens al je bacterieen in het aquarium. Mocht je het onverhoopt in je aquarium moeten gebruiken dan krijg je na de kuur last van oplopende waterwaardes. Veel verversen, na een week 3/4 zal het pas weer stabieler zijn.

Oke bedankt 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan