ramirezi prijs


V

vriend van de cory

Guest
Wat krijg je voor mooie gezonde normale ramirezi?
Hoeveel zou de LFS geven en hoeveel gewone kopers ?
 
Dat zal per lfs sterk verschillen en sommigen geven zelfs niks en dan mag je blij zijn dat ze deze aannemen van je.
 
Ik denk dat je particulier toch 3 euro kan krijgen voor een mooi exemplaar.
Hangt een beetje af van hoeveel ze kosten bij de LFS van de koper, F1 enz.
 
Daar vreesde ik al voor :/
Dan probeer ik gewoon er een beetje voor of een plantje voor de ruilen, denk niet dat ze daar dan neen tegen zouden zeggen .

En als ik ze op marktplaats zet zal ik er wel een paar verkopen denk ik .
 
Ik heb ook wel kleintjes gehad bij de Multi s en de Kersenbuiken en deze op MP gehad. Met een paar kwartjes hield het wel op maar het is ook afhankelijk van waar je woont en hoe groot de vraag is en welke soort je wil verkopen. Zelf zou ik 30% proberen van de prijs in de winkel. Mocht dat niet lukken dan kun je altijd zakken met de prijs.
 
Hehben we het wel over grote exemplaren waarbij man/vrouw goed te zien is?
 
Ik ben ze van plan te verkopen op 6maand,dus normaal wel dan
Ze zijn nu 3maand en half en beginnen kleuren te tonen nu.
 
Dat zal per lfs sterk verschillen en sommigen geven zelfs niks en dan mag je blij zijn dat ze deze aannemen van je.

Dat ligt er een beetje aan. Er zijn LFS´s Die een beetje een klein netwerkje aan hobbylwekers door de loop der jaren hebben opgebouwd. En daar geregeld wat van af nemen. Daar hebben ze toch meer aan dan 100 verschillende mensen die eens in de zoveel tijd wat komen brengen. Maar niet schieten is zeker missen en Ramz blijven toch populaire visjes. Ruilen is ook niet gek toch ?
 
Ik neem aan dat je geregeld een nestje hebt maar je bent niet van Belgie vrees ik voor.
 
Oei ik zie dit nu pas...

Ik kweek de nestjes die komen nooit op, omdat het heel wat tijd in beslag neemt .

Mijn aller eerste nest heb ik opgekweekt omdat ik graag eens wou kweken met de ramirezi, maar nu heb ik die ervaring ook weer gehad.
Het was wel leuk! Maar veel werk :) .
 
Waar woon je ergens? Er zijn ook kwekers die van alles verkopen vanuit huis, die willen meestal een groep wel kopen van je hoor. En dan verkopen zij ze weer verder voor een grotere prijs.
 
Regio Dendermonde in oost vlaanderen. Maar ik kan ze nu verkopen voor 2 euro bij een lfs in Gent .
 

Terug
Bovenaan