Wat is er nieuw

rare bruine wormen in aquarium

• Onderwerp starter Onderwerp starter Atticus
  • Startdatum Startdatum
A

Atticus

Guest
zoals topic al zegt zou ik graag weten welke wormpjes deze zijn
paar foto's

jL_rg5mSiFm-8xO8TmXtBY_lexlIa-gz.jpeg

heb al dactacyd en sera flagellol geprobeerd maar deze zijn niet dood te krijgen met deze producten

Probeer anders eens Flubenol.
Dat helpt tegen de meeste wormen wel hoor.

Ik zou eerst eens willen weten hoe precies beide medicijnen zijn gebruikt, met welke tussenpozen, herhalingen, etc. Uitgebreide informatie dus.
De conclusie dat een middel niet heeft geholpen is snel getrokken, maar laten we eerst eens vaststellen of de middelen ook correct zijn gebruikt.

~ Ivo

heb een paar van die wormen uit het aquarium gehaald en in emmers de juiste dosis gebruikt,
een week tussen ook nog eens herhaald met dubbele dosis maar ze kruipen gewoon door het lijkt ook niet of ze op de vissen zitten
in het aquarium zitten ze meestal op de ramen en het grind

heb nog niet het aquarium behandelt omdat de ''test'' in de emmers niet werkt

zal morgenochtend eens voorbij de apotheker langsgaan voor flubenol
weet enkel niet of we deze hier in belgie gewoon meekrijgen
in welke vorm (poeder of vloeibaar) ik moet vragen en hoeveel doseer je op wat ?

Ik heb het altijd in de kast liggen voor het geval er wormen of bv hydra in de bak opduiken.
Voor hydra kun je in de regel al toe met een halve dosering.

is inderdaad zeer makkelijk te bestellen en veel goedkoper dan de producten die niet gewerkt hebben maar heb ze dan toch liggen in geval van nood

zou flubenol kwaad kunnen om te doseren zonder ik weet welk soort wormen did zijn ben namelijk geen voorstander om gewoonweg eender welk product in mijn aquarium te gieten

Als ik de worm vergelijk met die uit de link dan denk ik aan planaria. Jij kan dat denk ik het beste beoordelen.

Lijkt mij ook planaria idd.
No-Planaria van Biomax is ook wel een goed middel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan