Die zien er gaaf uit 😁 hoop dat ze geen kwaad doen!Bedankt voor jullie reactie! Had het even opgezocht en ze blijken alleen in schoon water te leven dus dat is een mooi teken. Ik ben sinds een paar weken baby artemia's gaan voeren en ik denk dat ze daardoor wat zijn gaan exploderen in het aquarium.
Ja niet echt passend in het aquarium in dat geval 😅Hydra kun je beter niet hebben en die netelen.
![]()
Hydra - Crustahobby
Voor hulp en informatie bij het houden van lagere dieren, zoals garnalen, kreeften en slakken, in een speciaal of gezelschapsaquarium, zowel zoet- als zoutwater.sites.google.com
Stukje van Aquafora:
Net als de andere familieleden vangt de hydra zijn prooien met zijn tentakels. In de tentakels bevinden zich netelcellen. Als een netelcel wordt aangeraakt, schiet er een “stekel” uit die een verlammende vloeistof in het lichaam van de prooi spuit. Ze brengen de prooi met de tentakels naar de mond. In de holte vindt de vertering plaats.
Stop je dan bewoners bij de hydra? Zo ja welke? Zonder is dan wel weer saai zijn en met is eigenlijk wel weer zielig.Ik zou er een speciaal aquarium van maken.
Reuze interessant de hydra