J
Joanyklerkx
Guest
Zouden jullie red en black sakuras samen houden? Zo ja wat is het gevolg voor het nageslacht? Ik kan er niks over vinden...
jessicapilon zei:Ook kunnen ze door het kruisen onvruchtbaar worden zover ik weet.
jessicapilon zei:Ik vind het ook zonde om ze samen te gaan houden moet ik zeggen.De zwarte zullen gaan overheersen op den duur.
roy_c zei:Waarschijnlijk is rood het dominante gen wat op den duur gaat overheersen. Als je ze samen gaan houden zullen ze er niet mooier op worden iig
jessicapilon zei:Ook kunnen ze door het kruisen onvruchtbaar worden zover ik weet.
Dargine zei:jessicapilon zei:Waarschijnlijk is rood het dominante gen wat op den duur gaat overheersen. Als je ze samen gaan houden zullen ze er niet mooier op worden iig
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie tot deze conclusie zijn gekomen?
Dat van kruisen geen sprake is, is maar de vraag. Het staat niet duidelijk vast dat slechts bij het voortplanten tussen twee soorten sprake is van kruisen.Dargine zei:Het is dus ook geen "kruisen", maar gewone "voortplanting".
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.