F FreakinVonk Guest 23 januari 2015 #1 Iemand enig idee wat de wit/oranje vissen zijn? [video]http://youtu.be/iaCxuA8q05M[/video]
Topicstarter Topicstarter F FreakinVonk Guest 23 januari 2015 #5 Dank u vriendelijk allemaal! En inderdaad AquaVISie, had in ieder geval het zalm gedeelte goed haha 🙂
Dank u vriendelijk allemaal! En inderdaad AquaVISie, had in ieder geval het zalm gedeelte goed haha 🙂
Ludger Well-known member Lid geworden 20 april 2010 Berichten 8,395 Locatie Heerenveen Website www.voervoorvis.nl 23 januari 2015 #6 Prachtige vissen h�
Botia Well-known member Lid geworden 9 maart 2005 Berichten 14,834 Leeftijd 124 23 januari 2015 #7 Grote ogen in verhouding tot het lichaam wijst meestal op vergroeien. Maar bij dit soort is het normaal. Voor mocht iemand het opvallen. 😉
Grote ogen in verhouding tot het lichaam wijst meestal op vergroeien. Maar bij dit soort is het normaal. Voor mocht iemand het opvallen. 😉
Topicstarter Topicstarter F FreakinVonk Guest 23 januari 2015 #8 Ludger zei: Prachtige vissen h� Klik om te vergroten... Absoluut! Ik overweeg een Afrika bak met niet te kleine vissen vandaar dat ik erg benieuwd was naar de naam van deze vissen.
Ludger zei: Prachtige vissen h� Klik om te vergroten... Absoluut! Ik overweeg een Afrika bak met niet te kleine vissen vandaar dat ik erg benieuwd was naar de naam van deze vissen.