Wat is er nieuw

riccia tapijtje

nilo1804

~
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
5 januari 2012
Leeftijd
26
ik keek net even op zolder naar een klein stukje gaas maar ik kwam een stuk tegen van ong. 1,5mx1m

als ik een stuk van de bodem met ricca wil bedekken, ik weet dat dat kan mbv ringen die onder planten zitten als je ze koopt, maar kan riccia ook ergens anders op leggen zodat ik in 1x een groot stuk kan bedekken? en waar zou dat dan op kunnen?

javamos heb ik ook wel, dus dat groeit ook gewoon door het gaas heen?

waar zou ik dat dan op kunnen zetten?

nilo1804 zei:
javamos heb ik ook wel, dus dat groeit ook gewoon door het gaas heen?

waar zou ik dat dan op kunnen zetten?

Dat hecht zich aan nagenoeg alles..
Als het maar enigszins ruw is.

Als je echt een stuk bodem bedekt wilt.. dan is leisteentjes een optie.. bind je het met een draadje aan vast, zal het zich eraan hechten.
In de bodem zal het denk ik niet hechten.

ik heb nu een sutk plastic bedekt met mos en daar gaas overheen gespannen, zal het daar dan doorgroeien en het zich dan aan het plastic hechten?

een leisteen kun je niet echt op maat maken toch?

wat is een andere makkelijke bodembedekker?

ja zo moet het gaan worden, alleen dan voor op de bodem.

ik heb een stukje van 10x20cm in het garnalen bakje gemaakt, even kijken hoe dat gaat, als dat goed gaat probeer ik er nog meer te maken.

Je kan mos met plantenklemmen aan de bodem vastmaken. Groeit prima, is minder werk en makkelijk met onderhoud.

ok�, zal ik daar ook eens naar kijken.

wat zijn nog andere bodembedekkers? die zonder co2 goed groeien en niet moeilijk zijn?

Cryptocorynes doen het bij mij altijd goed, ook zonder kleibollen en in donkere bakken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan