L
Laetacara
Guest
Hallo,
Vrijdag komt (als het goed is) mijn stukken kienhout binnen 😀
Dit weekend wil ik daarom dan ook mijn rio 125 her inrichten. er zit namelijk hier en daar wat baard alg en de plante die erin zitten zijn een beetje verwaarloost.
dit is waar ik naar toe wil.
Nog eentje dan 😀
Een beetje richting Brazil met 1 of 2 plantjes (CERATOPHYLLUM THALICTROIDES lekker een makkelijk plantje met een goede funktie, en dan nog hier en daar wat Helanthium tenellum)
Het aquarium draait al een jaar of 2 dus de vissen zitter er al in. Daarnaast vind ik dat de bodem te dik is dus ik wil er wat zand uit halen. Ik zat te denken om het op deze volg orde te doen. (de vissen laat ik er in)
* planten en kleiballen (zover ik die kan vinden) er uit halen.
* Ramen binnen kant goed schoonmaken.
* zand + water eruit halen door middel van tuin slang.
* +/- 50% water in de bak houden.
* Hout en plantjes er in doen
* En weer vullen
Wat vragen:
Doe ik het zo goed? of sla ik wat over in mijn planning?
Kan ik 1 tl buis eruit doen
Hoelang kan ik er max. over doen voor dat het bacterie cultuur dood gaat?
Vrijdag komt (als het goed is) mijn stukken kienhout binnen 😀
Dit weekend wil ik daarom dan ook mijn rio 125 her inrichten. er zit namelijk hier en daar wat baard alg en de plante die erin zitten zijn een beetje verwaarloost.
dit is waar ik naar toe wil.
Nog eentje dan 😀
Een beetje richting Brazil met 1 of 2 plantjes (CERATOPHYLLUM THALICTROIDES lekker een makkelijk plantje met een goede funktie, en dan nog hier en daar wat Helanthium tenellum)
Het aquarium draait al een jaar of 2 dus de vissen zitter er al in. Daarnaast vind ik dat de bodem te dik is dus ik wil er wat zand uit halen. Ik zat te denken om het op deze volg orde te doen. (de vissen laat ik er in)
* planten en kleiballen (zover ik die kan vinden) er uit halen.
* Ramen binnen kant goed schoonmaken.
* zand + water eruit halen door middel van tuin slang.
* +/- 50% water in de bak houden.
* Hout en plantjes er in doen
* En weer vullen
Wat vragen:
Doe ik het zo goed? of sla ik wat over in mijn planning?
Kan ik 1 tl buis eruit doen
Hoelang kan ik er max. over doen voor dat het bacterie cultuur dood gaat?