T
TdVries
Guest
Zoals de titel al verklapt heb ik dus een Rio 125. Ik heb heb begin oktober aangeschaft en ben direct begonnen met het inrichten en het planten van plantjes!
Even een fototje erbij!
Na 2 weken:
En na 4 weken:
(Excuses voor de vieze ruiten!)
Op dit moment zwemmen er de volgende visjes in:
15x Kardinaal tetra's - Paracheirodon axelrodi
01x Algeneter HongKong - Pseudogastromyzon myersi
Daarnaast nog verschillende soorten slakjes meegekregen met me online bestelde plantjes!!🙂
Ik vind er iets teveel hout in staan, daarom wil ik het rechter stuk eruit halen. op die plek kan dan misschien plantje dat erg laag blijft. Hoe denken jullie daarover?
Daarnaast moet ik het mos nog even vast maken aan het stuk hout. Het groeit ook niet erg hard, klopt dat?
Helemaal rechtsonderin staat de anubias nana, die slaat niet echt goed aan! iemand die op deze onscherpe foto kan zien wat ik verkeerd doe? de rest van de plantjes groeit als kool! Vooral de 2 plantjes net voor mijn filter!
Even een fototje erbij!
Na 2 weken:
En na 4 weken:
(Excuses voor de vieze ruiten!)
Op dit moment zwemmen er de volgende visjes in:
15x Kardinaal tetra's - Paracheirodon axelrodi
01x Algeneter HongKong - Pseudogastromyzon myersi
Daarnaast nog verschillende soorten slakjes meegekregen met me online bestelde plantjes!!🙂
Ik vind er iets teveel hout in staan, daarom wil ik het rechter stuk eruit halen. op die plek kan dan misschien plantje dat erg laag blijft. Hoe denken jullie daarover?
Daarnaast moet ik het mos nog even vast maken aan het stuk hout. Het groeit ook niet erg hard, klopt dat?
Helemaal rechtsonderin staat de anubias nana, die slaat niet echt goed aan! iemand die op deze onscherpe foto kan zien wat ik verkeerd doe? de rest van de plantjes groeit als kool! Vooral de 2 plantjes net voor mijn filter!