Hier dan ook een topic over mijn gezelschapsbak. Deze draait nu twee jaar en verving mijn eerste bak, een oud 70 litertje van mijn opa dat nu de reservebak is. Visbestand is in die twee jaar flink veranderd maar de kern is gebleven.
Huidige visbestand is:
Ongeveer 23 x Paracheirodon axelrodi (kardinaal tetra)
4(3m,1v) x Melanotaenia boesemani (Ayamaru regenboogvis)
5 x Moenkhausia pittieri (diamantzalm)
2 (1m,1v) x Ancistrus temminckii (geelpunt algeneter)
1 x Peckoltia vittata
9 x Corydoras aeneus
6 x Botia striata
De diamantzalmen gaan deze zomer weg naar mijn opa, voor de regenboogvissen zoek ik nog een goede plek aangezien deze komende zomer er uit gaan. Wie interesse heeft mag mij altijd een pb sturen. Mogelijk gaat de Peckoltia vittata dan ook weg maar daar twijfel ik nog over.
En hier zijn dan de foto's van hoe het er nu uit ziet. Ga hier weinig aan veranderen totdat ik hem leegmaak deze zomer.
Huidige visbestand is:
Ongeveer 23 x Paracheirodon axelrodi (kardinaal tetra)
4(3m,1v) x Melanotaenia boesemani (Ayamaru regenboogvis)
5 x Moenkhausia pittieri (diamantzalm)
2 (1m,1v) x Ancistrus temminckii (geelpunt algeneter)
1 x Peckoltia vittata
9 x Corydoras aeneus
6 x Botia striata
De diamantzalmen gaan deze zomer weg naar mijn opa, voor de regenboogvissen zoek ik nog een goede plek aangezien deze komende zomer er uit gaan. Wie interesse heeft mag mij altijd een pb sturen. Mogelijk gaat de Peckoltia vittata dan ook weg maar daar twijfel ik nog over.
En hier zijn dan de foto's van hoe het er nu uit ziet. Ga hier weinig aan veranderen totdat ik hem leegmaak deze zomer.