Rio 180 van Huipie


ZIet er goed uit. Enige puntje; vind de losse steentjes vooraan beetje 'geplaatst' ogen, als je snapt wat ik bedoel. Niet echt natuurlijk, doet mij een beetje af aan de scape. Ook omdat ze verder nergens liggen op dat ene strookje na. Het idee is gaaf, de uitvoering wat te onnatuurlijk als je het mij vraagt.
 
ZIet er goed uit. Enige puntje; vind de losse steentjes vooraan beetje 'geplaatst' ogen, als je snapt wat ik bedoel. Niet echt natuurlijk, doet mij een beetje af aan de scape. Ook omdat ze verder nergens liggen op dat ene strookje na. Het idee is gaaf, de uitvoering wat te onnatuurlijk als je het mij vraagt.
klopt, dit komt door onderhoud, inmiddels heb ik ze weer "natuurlijk" terug geplaatst :) Ziet er beter uit dan op deze foto. Ik wil er nog iets meer kiezels bijleggen voor een meer natuurlijk effect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
20200331_214154.jpg

en een uurtje maanlicht s'avonds. In dit geval nog met onnatuurlijke voertabletten :D
 
Even een totaaltje van de bak:
Bekijk bijlage 289041

Ik merk dat er na bijna een week, nog steeds veel lucht in mn filter zit. Ik heb al meerder keren de filter gekanteld en voorzichtig geschud, maar hij blijft eens in de zoveel tijd luchtbellen uitspuwen, iemand een idee?
ik weet niet of je nog steeds lucht problemen hebt? Ik heb dat met meerdere oase biomasters gehad. Bleek na veel zoek en speurwerk dat er een modificatie is geweest. Deze zorgt voor een beter ontluchting. Het probleem was dat er een filter rooster ontbrak waardoor de bovenste spons vast aan de kop gezogen werd. Ook is er een soort van kunststof bruggetje onder de kop verwerkt richting de rotor. Anders contact opnemen met oase, deze had bij mij nieuwe koppen afgestuurd naar de winkel.
 

Bijlagen

  • D3279B4F-D840-469E-879A-907296F07333.jpeg
    D3279B4F-D840-469E-879A-907296F07333.jpeg
    74.6 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt:
ik weet niet of je nog steeds lucht problemen hebt? Ik heb dat met meerdere oase biomasters gehad. Bleek na veel zoek en speurwerk dat er een modificatie is geweest. Deze zorgt voor een beter ontluchting. Het probleem was dat er een filter rooster ontbrak waardoor de bovenste spons vast aan de kop gezogen werd. Ook is er een soort van kunststof bruggetje onder de kop verwerkt richting de rotor. Anders contact opnemen met oase, deze had bij mij nieuwe koppen afgestuurd naar de winkel.
nee hoor, geen problemen meer met lucht. In de eerste week bleek er wat lucht in het voorfilter te zitten, na die even losgemaakt te hebben en weer terug, geen problemen meer gehad. Ben erg blij met de Biomaster, geeft uitstekende stroming, is erg stil en super makkelijk te reinigen /salespitchmode off :D
 

Terug
Bovenaan