rio 180 zuid-amerika


B

Boetzen

Guest
hallo allemaal:)

na 2jaar te zijn gestopt met me rio240 begon het toch weer te kriebelen.
heb een rio180 die ik ga klaarmaken voor gebruik.

zelf zat ik al wel een beetje te denken welke vissen ik er in wil houden.
graag zou ik ook reacties zien wat jullie vinden/advies enz.

ik dacht hier aan:

koppel apistogramma pertensis of apistogramma panduro

10 st otocinclus

20 st kardinaal tetra of neon tetra of een uit soort uit de nannostomus familie.

graag zie ik jullie reacties tegemoed.:D
 
Leuk dat je weer bent begonnen natuurlijk:thumbs:
 
Zeker weten jessicapilon
 
Oh, ik was ook van plan een otocinclus te halen, maar nu ik dit lees...
Ik heb er geen ervaring mee hoor..... Ik zag alleen dat artikel voorbijkomen. En het lijkt me rot als je vissen koopt en die snel doodgaan......
 
Oh, ik was ook van plan een otocinclus te halen, maar nu ik dit lees...

Kun je eigelijk geen kweekvorm van deze vis halen? Zullen die het niet beter doen?;)

Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen of gehoord dat die oto's massaal uitgevangen worden en zo goed als niet te kweken zijn.
Zal ergens vast een kern van waarheid inzitten
 
Oh, ik was ook van plan een otocinclus te halen, maar nu ik dit lees...

Kun je eigelijk geen kweekvorm van deze vis halen? Zullen die het niet beter doen?;)

nakweek bedoel je, kweekvorm is wat anders :petjeaf:

zover ik weet is het altijd allemaal wildvang.. daar schijnen ze als gekken te kweken en in aquaria is het niet te doen :juggle:
ze zeggen wel dat het aantal in het wild drastisch terugloopt.. alleen blijf ik het dan zo gek vinden dat ze zo spotgoedkoop in de winkel te krijgen zijn.
 
nakweek bedoel je, kweekvorm is wat anders :petjeaf:
Jep:oops:
zover ik weet is het altijd allemaal wildvang.. daar schijnen ze als gekken te kweken en in aquaria is het niet te doen :juggle: